اپیسر پاور بانک‌های B123 و B124 را با ظرفیت‌های ۷٫۸۰۰ و ۱۱٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی کرد

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه‌های هوشمند امروزی به ابزارهای چندکاره و حیاتی تبدیل شده‌اند، اما این محصولات توان مصرفی زیادی دارند و طول عمر باتری آن‌ها عموما کم است. حجم باتری‌های دستگاه‌های هوشمند نیز بالطبع افزایش پیدا کرده، اما باز هم ممکن است در صورت استفاده زیاد با کمبود شارژ باتری روبه‌رو شویم. کمپانی اپیسر (Apacer) برای رفع این نقص و محدودیت، اقدام به تولید باتری‌های قابل حمل و جیبی B123 و B124 کرده است. هر دو مدل دارای ظرفیت بالایی بوده و می‌توانند به‌عنوان پشتیبانی عالی برای دستگاه‌های هوشمند مختلف ما مورد استفاده قرار گیرند.
تبلیغات

مدل B123 طراحی ساده داشته و به‌نحوی ساخته شده که در کاربردهای روزمره برابر خط و خش مقاوم است. B123 محصولی جمع‌و‌جور و کوچک بوده و به دلیل داشتن تنها 182 گرم وزن، می‌توان آن را ‌ به سادگی در هر جایی به همراه داشت. ظرفیت باتری 7,800 میلی‌آمپرساعتی این محصول می‌تواند باتری یک گوشی هوشمند معمول امروزی را ۳ تا ۵ بار به‌طور کامل شارژ کند. مجهز بودن به دو پورت USB، امکان شارژ دو دستگاه به‌طور همزمان را فراهم می‌سازد. B123 در دو رنگ قهوه‌ای و بنفش عرضه شده است.

در کنار B123، مدل حرفه‌ای‌تر B124 به باتری داخلی لیتیومی با ظرفیت فوق‌العاده بالای 11,000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که می‌تواند تا پنج بار یک گوشی هوشمند را شارژ کند. B124 با ظرفیت بالای خود می‌تواند حجم بالای مکالمات و پخش طولانی انواع فایل‌های چندرسانه‌ای را تضمین کند همچنین گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافرت‌ها و کسانی باشد که برای مدت طولانی به پریز برق دسترسی نخواهند داشت. B124 این قابلیت را دارد تا مقدار باتری باقی‌مانده را نیز نشان دهد. همچنین LED به‌کار رفته برای نمایش باتری توانایی استفاده به‌عنوان چراغ قوه را نیز دارد. طراحی B124 بسیار امروزی و کاربردی بوده و می‌تواند همراهی همیشگی باشد.

B123-3

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی اپیسر (Apacer)، در حال حاضر انواع مختلفی از باتری‌های همراه در بازار موجود هستند؛ اما مساله مهم درباره چنین محصولاتی، مشخصات فنی و گواهی‌های ایمنی هر کدام است که خریداران در زمان خرید باید به آنها توجه کنند تا از کارکرد صحیح ایمن آنها مطمئن شوند. هر دو باتری همراه B123 و B124 دارای گواهی‌های ایمنی مختلف برای محافظت محصولات همراه در برابر افزایش جریان، ولتاژ، توان و اتصال کوتاه هستند. همچنین این محصولات دارای استانداردهای جهانی CE، FCC و UN38.3 نیز هستند که بیانگر سرویس و پشتیبانی کامل و بهینه این محصولات در فضای تجاری و سرگرمی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات