آژانس ایالتی کالیفرنیا گوگل را مجبور به جابجایی بنای شناور مرموز خود خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد گوگل در ساخت و ساز بنای شناور مرموز خود با مشکل جدیدی مواجه شده است. امروز کمیسیون توسعه و حفاظت منابع طبیعی سان‌فرانسیسکو که یک آژانس ایالتی محسوب می‌شود، به گوگل گفته است که این شرکت مجبور به جابجا نمودن سازه‌ی مرموز خود خواهد بود.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد غول جستجو، مجوزهای مورد نیاز برای آغاز ساخت و ساز را پیش‌تر کسب نکرده است. بنا بر گفته‌ی لری گلدزبند، مدیر کمیسیون توسعه و حفاظت منابع طبیعی سان‌فرانسیسکو، نهاد اجرایی توسعه‌ی جزیره‌ی مصنوعی Treasure Island که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد ممکن است در قبال مجوز دادن به گوگل برای ادامه‌ی فرآیند ساخت و ساز، با جریمه مالی مواجه شود.

یکی از گویندگان گوگل اینچنین بیان داشته است که این شرکت به تازگی نامه‌ی اخطار کمیسیون مربوطه را دریافت کرده و هم‌اکنون در حال بررسی موضوع هستند. بنای شناور گوگل از پیش هدف حدس و گمان‌های متعددی بوده است تا اینکه در نهایت مشخص شد این سازه، قرار است نوعی نمایشگاه تکنولوژی‌های پیشرفته برای محصولات گوگل باشد. حال به نظر می‌رسد این قایق غول‌پیکر، باید خانه‌ی جدیدی پیدا کرده و یا مجوزهای جدیدی برای رسیدن به مرحله‌ی نهایی و رونمایی بدست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات