ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ با طراحی جدید رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
یک رسانه‌ی کره‌ای گزارش قبلی بلومبرگ در خصوص تغییرات اساسی در نسخه جدید ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ و بهبودهای قابل توجه آن خصوصا در حیطه‌ی طراحی را  تایید می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ترسیم مجدد تمامی قسمت‌های ساعت هوشمند خود بوده و Galaxy Gear 2 را که نازک‌تر از نسل قبل خواهد بود به یک نمایشگر خمیده OLED با اندازه‌ی نامشخص تجهیز خواهد کرد.
تبلیغات

 امید می‌رود علاوه بر نوآوری و بازطراحی خارجی، در نسخه بعدی این محصول شاهد بهبودهای نرم‌افزاری و بهبود قابلیت جفت شدن با ابزارهای متنوع و همچنین بهبود در طول عمر باتری نیز باشیم. انتظار می‌رود Galaxy Gear 2 در ماه مارس رونمایی شده و تا آوریل به بازار عرضه گردد که آن را احتمالا با ارائه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 همراه خواهد کرد.

شایعاتی نیز در خصوص تجهیز شدن این دستگاه به عملکردهای مرتبط با سلامت وجود دارد که به نظر می‌رسد برای مقابله با ابزارهای پوشیدنی ارائه شده در CES و نیز ساعت هوشمند آینده‌ی iWatch اپل باشد.

سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Gear را زودتر از رقبای خود روانه بازار کرد تا خود را به عنوان رهبر این حوزه مطرح کرد. اما همین موضوع باعث شد تا ساعت هوشمند این شرکت از جنبه‌های مختلف از جمله طول عمر باتری، رزولوشن نه چندان مناسب صفحه نمایش و دوربین ناکارآمد مورد نقد قرار گیرد. با این وجود سامسونگ از این فرصت استفاده نموده و با جمع‌آوری بازخورد مشتریان خود، نسل دوم ساعت هوشمند خود را آماده کرده است. این بدین معنا است که نسل دوم ساعت هوشمند سامسونگ احتمالا همزمان با نسل اول ساعت هوشمند اپل یا دیگر شرکت‌ها روانه بازار خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دیدی رقیبان این شرکت کره‌ای چه محصولی را عرضه خواهند کرد و چه رقابتی شکل خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات