بلک‌بری، 98 درصد از سیستم مدیریت جدید پنتاگون را در اختیار دارد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در 31 ژانویه، پنتاگون اجرای سیستم مدیریتی جدید خود را کلید خواهد زد. این ابتکار به گونه‌ای طراحی شده است که سیستم‌های ارتباطی ماموران سازمان را از پشت میزهای کاری جدا کرده و به دستگاه‌های موبایل انتقال دهد. ایده‌ی این طرح 16 میلیون دلاری اطمینان حاصل کردن از این مساله است که 300,000 کاربر نظامی در هنگام حرکت و استفاده از دستگاه‌های موبایل، اطلاعات نظامی را لو نداده و باعث اختلال در سیستم‌های شبکه‌ی نظامی هم نشوند.
تبلیغات

 زمانی که آخر همین ماه سیستم جدید اجرایی شود، 80,000 دستگاه بلک‌بری، و 1800 دستگاه iOS و اندروید فعال خواهند شد. دیگر دستگاه‌هایی که انتظار می‌رود توسط پنتاگون مورد استفاده قرار گیرند شامل نسل سوم و چهارم تبلت‌های iPad، آیفون 4s و آیفون 5، تبلت‌های 10.1 اینچی سامسونگ، گلکسی اس 3 و موتورولا دروید رازر می‌شود. مدل دقیق دستگاه‌های بلک‌بری که توسط پنتاگون سفارش داده شده نامشخص است.

در انتهای ماه، کسانی که از این سیستم‌ مدیریت موبایل بهره می‌برند به یک اپ استور دسترسی خواهند داشت که در حال حاضر میزبان 16 اپلیکیشن است. همچنین کلید رمزنگاری‌های دپارتمان‌ دفاع، و ایمیل سازمانی نیز در این دستگاه‌ها تعبیه شده است. در پایان ماه می این کاربران آپدیتی دریافت خواهند کرد که امکان مشاهده و ویرایش اسناد آفیس را برای آن‌ها فراهم خواهد کرد.

در بیانیه‌ی پنتاگون آمده است که:

سال جدید با ارائه‌ی قابلیت‌های موبایل برای مجموعه‌ی بزرگ 100,000 کاربر وزارت دفاع همراه خواهد بود. وزارت دفاع، گسترش و توسعه‌ی نسخه‌ی یک سیستم mobilitخود را در ژانویه آغاز خواهد کرد و تا پایان سال مالی ظرفیت لازم را برای پشتیبانی از 100,000 کاربر خود ایجاد خواهد کرد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات