قاب بیهوش کننده برای آیفون 5/5s در نمایشگاه CES ارائه شد

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
یک تولید کننده لوازم جانبی به نام Yellow Jacket در نمایشگاه CES کیس جالبی برای آیفون 5 و 5s ارائه کرده است که به درد کاربرانی که بدنبال کمی امنیت بیشتر در مقابل حمله‌کنندگان احتمالی هستند می‌خورد!
تبلیغات

 این قاب یک اسلحه بیهوش کننده را به iPhone 5/5s اضافه می‌کند که شوک فلج‌کننده‌ای را به شخص حمله‌کننده وارد می‌نماید. البته این اولین کیس دارای شوکر از سوی این کمپانی نیست.

Yellow Jacket پیش‌تر هم قاب مشابهی را برای آیفون 4 ارائه کرده بود که عملکرد مشابهی را ارائه می‌داد. این شرکت گفته است که این کیس برای آیفون 5 و آیفون 5s در زمستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این قاب شوکر برای گلکسی اس 4 سامسونگ نیز ارائه خواهد شد.

این قاب از جنس خاصی که TPE نامیده می‌شود ساخته شده و در رنگ‌های صورتی، قرمز، آبی، سبز و خاکستری ارائه می‌شود. بخش شوکر آن نیز قابل جداسازی بوده و توسط چفت‌های دو سویه به کیس متصل می‌شود و همچنین دارای مجموعه‌ای از پنج چراغ LED است که نمایانگر وضعیت شارژ و نیز ولتاژ برق خروجی است. شوکر این ابزار جانبی خطرناک توانایی تولید 650 هزار ولت  را دارد. یکی دیگر از کیس‌های عجیب معرفی شده در نمایشگاه CES، نمونه‌ای است که یک دوربین حرارتی را به آیفون شما اضافه خواهد کرد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات