لپ‌تاپ مفهومی پنج در یک توشیبا با کیبرد جدا شدنی در CES رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تولیدکنندگان نوت‌بوک بسیار به هیبریدی‌های دو در یک خود می‌نازند، اما توشیبا چیزی را به CES آورده که ۵ دستگاه را در یکی جای داده و از این نظر گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است.
تبلیغات

 این دستگاه تبدیل شونده، با پوششی از منیزیم صاف ارائه می‌شود که جنس بدنه مک‌بوک را در ذهن تداعی می‌کند. سایز صفحه نمایش آن نیز 13.3 اینچ است. و اما این لپ‌تاپ به چه چیزی تبدیل می‌شود؟ در حالت عادی با یک نوت‌بوک مواجه هستیم که با چرخاندن صفحه‌نمایش بطور کامل همانند سری Yoga لنوو به یک تبلت تبدیل می‌شود. سه حالت باقی مانده بسیار جالب توجه هستند. حالت‌های دیگر با کمک کیبرد جداشدنی و تکه‌ای فلز که به لولای صفحه‌ی آن چسبیده است و نقش پایه نگهدارنده را داشته و بلندگوهای استریو Harman Kardon را در خود جای داده است.

در حالت Canvas، لپ‌تاپ با زاویه‌ای مناسب از سطح میز جدا شده و حالتی مناسب برای کشیدن با استفاده از قلم استایلوس اختصاصی آن که در بالای نمایشگر جای گرفته به خود می‌گیرد. و حالت پنجم و آخر نیز Presentation/TV است که صفحه نمایش را بصورت عمودی نگه می‌دارد. در بخش ارتباطات نیز این لپ‌تاپ به دو پورت USB، اسلات microSD و محلی برای اتصال کابل mini-HDMI مجهز شده است. از آنجا که این سخت‌افزار همچنان در سطح مفهومی قرار دارد صحبتی در مورد مشخصات کامل، قیمت و اینکه آیا این دستگاه بصورت عمومی عرضه می‌شود یا خیر نشده است. در حال حاضر می‌توانید سه حالت از پنج حالت این دستگاه را  در گالری زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات