یاهو از نسخه جدید پلتفرم Smart TV خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
یاهو در مراسم خود در نمایشگاه CES از نسخه جدید پلتفرم Yahoo Smart TV با قابلیت پیشنهاد و ارائه محتوا و بروز رسانی‌های مرتبط بر اساس علاقه شما در تماشای محتوا رونمایی کرد. با زومیت در ادامه مطلب همراه باشید
تبلیغات

آنچه یاهو در مورد این دو ویژگی گفته به شرح زیر است.

راهنمای هوشمند یاهو (Yahoo Smart Guide) از میان هزاران برنامه بر اساس عادات تماشای محتوای شما جستجو کرده و محتوا را بر اساس علایق شما بصورت شخصی‌سازی شده پیشنهاد می‌کند. این پیشنهادات شامل برنامه‌هایی که بزودی شروع خواهند شد، برنامه‌های در حال پخشی که به آن‌ها علاقمند هستید نظیر یک مسابقه فوتبال، ویدئوهای قابل اجرا به محض درخواست و نیز وب می‌شود.

اطلاعات هوشمند یاهو (Yahoo Smart Info) بطور خودکار محتوای مرتبط با برنامه‌ای که در حال تماشای آن هستید (بعنوان نمونه آپدیت‌ها و خبرهای جدید در مورد تیم مورد علاقه‌تان که در حال تماشای بازی آن هستید) را در طول برنامه به شما ارائه خواهد کرد.

همچنین یاهو در حال همکاری با شرکای خود در زمینه محتوای سرگرمی نظیر FOX است تا راه جدیدی برای دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان همراه با دانلودهای مرتبط فراهم کند. آگهی‌های تجاری نیز هوشمندتر شده‌اند و امکان رهگیری مرسوله سفارش داده شده شما را حین تماشای تبلیغات و یا بهره بردن از یک پیشنهاد ویژه را فراهم می‌کند.

به عبارت دیگر یاهو در تلاش است تا سیستم خود را تا حد امکان از طریق وارد کردن تماشاگران برنامه‌های تلویزیونی، کاربردی‌تر سازد. این اقدام به نظر حرکتی هوشمندانه‌ از سمت یاهو  می‌باشد ولی تا زمانی که این پلتفرم را بر روی یکی از تلویزیون‌های خود نبینیم قضاوت در مورد آن را به آینده موکول می‌کنیم.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات