Native Union کابل شارژ با باتری داخلی خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
Native Union یکی از سازندگان لوازم جانبی است که خلاقیت زیادی در تولیدات خود به خرج می‌دهد. این بار این شرکت با یک ایده جالب به سراغ کابل شارژ دستگاه‌های هوشمند آمده است. Jump نام یک کابل Lightning و یا micro-USB معرفی شده در CES است که با پیچیده شدن به دور نگهدارنده‌ی خود، بدون آنکه دچار گره خوردگی سیم شود در جیب شما جای خواهد گرفت. نکته جالب در مورد این کابل این است که یک باتری داخلی 800mAh نیز آن را همراهی می‌کند.
تبلیغات

 این کابل به لطف باتری داخلی خود شما را در موقعیت‌های اضطراری تنها نخواهد گذاشت. اما این تمام ماجرا نیست! شما می‌توانید از Jump همانند یک کابل عادی به منظور شارژ موبایل خود استفاده کنید و هنگامی که باتری دستگاه کاملا پر شد، جریان هوشمندی که ایجاد آن یک چالش سخت برای Native Union بوده است نیروی برق را به باتری داخلی خود کابل هدایت خواهد کرد.

به بیان ساده‌تر، شما با استفاده از این کابل با یک تیر دو نشان خواهید زد. دیگر نیازی نخواهد بود که شارژ کردن باتری قابل حمل خود را به یاد داشته باشید.

Jump به تازگی بعنوان یک پروژه در Kickstarter شروع به جمع آوری سرمایه نموده است و می‌توان آن را با قیمت پایین 30 دلار پیش‌خرید کرد و برای تعداد بیشتر از یکی نیز به ازای هر واحد 35 دلار به هزینه سفارش افزوده خواهد شد. انتظار می‌رود این گجت خوش‌دست و کوچک در ماه می برای خریداران ارسال شود.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات