تایوان طراح ارشد سابق HTC را به‌دلیل خیانت و افشاگری تحت پیگرد قانونی قرار داد

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
در آغازین ساعات امروز، دادستان محلی تایپه، آخرین یافته‌های پرونده‌ی مربوط به HTC saga را اعلام کرد که سرپرست سابق تیم طراحی HTC، توماس‌چین نیز در آن درگیر است. انتظار می‌رود توماس‌چین به‌دلیل خیانت و افشا کردن اطلاعات محرمانه، حکم سنگینی را از سوی هیئت منصفه دریافت کند.
تبلیغات

این حکم چین را به دلیل افشای جزئیات رابط کاربردی Sense 6.0 که شامل طراحی آیکون‌های این رابط کاربری است، مورد اتهام قرار داده است. توماس‌چین این موارد را طی یک جلسه در اختیار افرادی قرار داده است که بعد‌ها به‌همراه این افراد کمپانی خود را تشکیل داده‌اند. هنوز جزئیات ارتباط این مساله به دولت چین ارائه نشده است، اما براساس شایعات قبلی این دیدار در شهر پکن و در تیرماه سال جاری انجام پذیرفته است.

همچنین براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است که چین و گروه همکاران وی با سند سازی و ارائه‌ی مستندات تقلبی مبلغ 1.12 میلیون دلار را از تولیدکنندگان دریافت کرده‌اند. در حدود یک چهارم از این مبلغ در خودروی آئودی چین کشف شده و به‌همین مقدار نیز در مدت‌ها پیش در جست‌و‌جوهای انجام شده، ضبط شده بود.

دادستان این پرونده اعلام کرده است که بسیاری از متهمان این پرونده به کارهای خلاف و غیرقانونی خود اعتراف کرده‌اند و این در حالی است که توماس‌چین همچنان برخی از اتهامات مطرح شده رد کرده و انجام آن‌ها را به گردن نمی‌گیرد. این گزارش به هئیت تصمیم گیری پیشنهاد داده است تا به‌دلیل خیانت و ارتکاب جرائم خیانتکارانه توماس‌چین را به اشد مجازات برسانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات