آمازون رکورد فروش 426 کالا در هر ثانیه را ثبت کرد

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
برهیچ‌کس پوشیده نیست که آمازون بزرگ‌ترین خورده فروشی آنلاین و موفق‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا است. زیر ساخت خارق‌العاده آمازون باعث شده است تا بتواند در تعطیلات آخر سال به رکورد شگفت انگیز فروش 426 آیتم در هر ثانیه دست یابد.
تبلیغات

پنج شنبه آمازون اعلام که هفته سوم ماه دسامبر بیش از یک میلیون کاربر پرایم جدید به فروشگاه اضافه شده است. تعداد خرید این کاربران نیز از فروشگاه آمازون بیش از همیشه بوده است.

مشتریان آمازون 36.8 میلیون آیتم را در دوشنبه آخر سال خرید کردند. آمازون اعلام نموده این فروشگاه رکورد فروش 426 هزار کالا در هر ثانیه را ثبت کرده است.

آمازون خبر از افزایش فوق العاده فروش تبلت‌های کیندل فایر و کتاب خوان کیندل را داده اما میزان دقیق فروش آن را اعلام نکرده است. آمازون اعلام کرده است که در حدود نیمی از مشتریانش با استفاده از ابزار‌های قابل حمل در تعطیلات سال نوی میلادی خرید کرده‌اند.

امروز آمازون آمار فروش فوق‌العاده‌ای را برای سرویس آمازون پرایم به ثبت رسانده است، این برنامه‌ی یک ساله امکان استفاده از خرید رایگان را برای مدت دو روز از بین میلیون‌ها کالا ممکن می‌کند. در هفته‌ی سوم ماه دسامبر در حدود یک میلیون نفر به جمع کاربران آمازون پرایم پیوستند. در شلوغ‌ترین روز کاری آمازون، رکورد فروش کالاهایی که توسط کاربران پرایم خریداری شده بود، شکست. آمارهای فروش ثبت شده در روزهای منتهی به تعطیلات سال نو میلادی برای آمازون، بهترین ارقام ثبت شده برای آمازون از تاریخ تاسیس آن است. روز دوشنبه‌ی دیجیتال در حدود 36.8 میلیون کالا از نقاط مختلف جهان سفارش داده شد که آمار 426 سفارش را در هر ثانیه رقم زده است. بسیاری از مشتریان  در تعطیلات برای اولین بار تبلت‌های کیندل فایر و کتاب‌خوان‌های خود را در دست خواهند گرفت.

جف‌بزوس، موسس و مدیرعامل آمازون در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

کاربران آمازون پرایم در حال افزایش هستند و هم اکنون ده‌ها میلیون کاربر آمازون پرایم در اقصی نقاط جهان وجود دارند. کاربران پرایم قادرند در طول دو روز از میان میلیون‌ها وسیله و اشیا گوناگون به صورت رایگان به خرید بپردازند. ما ار کاربران خود بسیار سپاس‌گذاریم و آرزوی سال پرباری را برای همه ی آن‌ها داریم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات