دریاچه‌ای از جنس شکوفه‌های گیلاس

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
گاهی تنها کافی است لحظه‌ای نشسته و به طبیعت اطراف‌مان نگاه کنیم تا تنش‌ها و استرس‌های روزانه را از خود دور کنیم. پارک‌ها و نقاط دیدنی زیادی می‌توانند این مهم را برآورده کنند. شاید بد نباشد گاهی از دنیای آی‌تی چند قدمی فاصله بگیریم. در ادامه شما را با یکی از زیباترین محیط‌های آرامش بخش جهان آشنا می‌کنیم.
تبلیغات

دریاچه درخشان شکوفه‌های گیلاس در کشور ژاپن قرار گرفته و با زیبایی چشم نوازش گردشگران فراوانی را از گوشه و کنار جهان به سمت خود جذب می‌کند.

شکوفه‌های گیلاس ژاپنی یا ساکورا (Sakura) به عنوان نماد کشور ژاپن در همه جهان شناخته شده‌اند. به هر صورت این درخت نقش مهم و برجسته‌ای در فرهنگ و تاریخ این کشور بر عهده داشته است. انواع گوناگونی از این گیاه وجود دارد که در پارک ساکورا رشد و نمو می‌کنند. زیباترین روزهای این پارک زمانی است که در فصل بهار این درختان شکوفه می‌دهند هر چند که این روزهای شگفت انگیز خیلی زود به پایان می‌رسند. به همین دلیل ژاپنی‌ها معمولا این روزها را به برگزاری مراسم و جشنی موسوم به هانامی(Hanami) که در زیر این درختان برگزار می‌شود می‌گذرانند.

Sakura

ساکورا در ژاپن نماد زیبایی و زندگی زود گذر است. این شکوفه‌ها الهام بخش هنرمندان ژاپنی بوده و در شاخه‌های هنری گوناگونی همچون انیمه، مانگا، فیلم، نقش و نگارهای به کار برده شده روی کیمونو، نوشت افزار و حتی در خالکوبی‌های رایج این کشور به وفور قابل مشاهده‌اند.

wuxi-

دریاچه شکوفه‌های گیلاس به دلیل بازی نور و رنگ و سایه در زیر درختان باشکوهش به شهرت رسیده است. پس از غروب آفتاب پارک با رنگ شکوفه‌های صورتی و سفید بهشتی و بازتاب آنها بر سطح دریاچه می‌درخشد. آرامش و زیبایی محیط بهترین فرصت را برای مدیتیشن و تمدد اعصاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات