نام اینتل داخل پیراهن‌های باشگاه بارسلونا نقش خواهد بست

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بارسلونا، باشگاهی با تاریخ کهن، بازیکنانی نام‌آشنا، افتخاراتی بی‌شمار و روحی عصیان‌گر است که شعار فراتر از یک باشگاه را نه‌تنها در زمین فوتبال، بلکه در تمامی زمینه‌های حیات باشگاه به کار می‌بندد. تبلیغات روی پیراهن یکی از مواردی است که مسئولان این باشگاه حساسیت زیادی را روی آن نشان داده و نماد هر برندی صرفا به‌خاطر پرداخت پول بیشتر قادر به نقش بستن روی پراهن این تیم نیست.
تبلیغات

در صورتی که یکی از علاقمندان به فوتبال باشید از این موضوع آگاه هستید که این باشگاه در طی سالیان گذشته تبلیغاتی را روی پیراهن اصلی خود قرار نمی‌داد، تا اینکه این سنت با نقش بستن نام یونیسف نه در ازای کسب درآمد، بلکه در جهت جذب کمک‌های مالی روی پیراهن بارسلونا نقش بست.

اما طی توافق حاصل بین باشگاه بارسلونا و کمپانی اینتل، این باشگاه نام اینتل را نیز در پیراهن‌های خود خواهد داشت. نکته‌ی جالب در این مورد محل قرار گرفتن نام اینتل است که نه در روی پیراهن، بلکه در داخل پیراهن است.

علاوه بر تبلیغ نام اینتل در پیراهن بارسلونا، این توافق‌نامه شامل موارد دیگری نیز می‌شود که تجهیز باشگاه با استفاده از ابزار‌های هیبریدی یکی از این موارد است. با انجام این توافق، باشگاه کاتالونیایی تبدیل به یکی از پیشروترین باشگاه‌های حال حاضر جهان در زمینه‌ی فناوری خواهد شد. دامنه‌ی نوسازی تجهیزات باشگاه، مدرسه‌ی فوتبال لاماسیا را نیز شامل خواهد شد.

IntelBarcaInt

اطلاعاتی در مورد جزئیات مالی این توافق اعلام نشده است، اما براساس گزارش فوربس، اینتل سالیانه پنج میلیون دلار به باشگاه بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات