آنالیزور شبکه FOX Business: اپل و مایکروسافت با یکدیگر ادغام خواهند شد!

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
حتی خیال اینکه یک روز قرار باشد دو غول بزرگ تکنولوژی با یکدیگر پیوند بخورند نیز غیر ممکن به نظر می‌رسد. آن هم مایکروسافت و اپل! رقبایی که حتی تصور همکاری نزدیک آن‌ها نیز چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد. اما آنالیزور معروف برنامه FOX  Business اینگونه فکر نمی‌کند. با ما همراه باشید تا با تئوری Keith Fitz-Gerald بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

کیت فیتز جرالد ایده عجیب و غریب و دور از انتظاری را برای پیش بینی آینده مایکروسافت و اپل پیش‌بینی می‌کند. آینده‌ای که در حال حاضر کمتر کسی می‌تواند آن را هضم و مجسم کند. جرالد معتقد است که در آینده نه چندان دور، شاید پنج تا ده سال دیگر، قرار دادی بزرگ بین دو جبهه بزرگ تکنولوژی بسته خواهد شد که بدین ترتیب این دو شرکت نه تنها با یکدیگر همکاری نزدیک‌تری خواهند داشت، بلکه در یک دیگر ادغام خواهند شد. او دلیل بیان کردن این ایده را نبرد بین این دو شرکت با غول‌های دیگری همچون، گوگل، اندروید، فیس بوک می‌داند. وی همچنین با اشاره به اقدامات اپل و نوآوری‌های مایکروسافت ادغام دو شرکت را سبب ایجاد گجت‌هایی با امکانات بهتر می‌داند.

با تمامی این تفاسیر،‌حتی اگر قرار باشد چنین اقدامی در آینده صورت بگیرد، توافقات دولتی برای پیوستن دو شرکت بزرگ تکنولوژی آن هم در وسعت اپل و مایکروسافت، کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد. در واقع شاید در آینده شاهد همکاری بیشتر بزرگان تکنولوژی و در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها برای تولید دستگاه‌هایی قدرتمندتر باشیم، اما ادغام و یکی شدن آن‌ها محال به نظر می‌رسد.

شما در این باره چطور فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات