احتمالا دکمه «همدردی» در کنار لایک، به فیس بوک اضافه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم یکی از اعضای خانواده میلیاردی فیس بوک باشید، احتمالا از دکمه‌های کم فیس بوک که تنها به یک لایک خشک و خالی ختم می‌شود ناراضی هستید. اما به نظر می‌رسد، فیس بوک نیز خودش به این موضوع واقف بوده و در صدد افزایش دکمه‌های پایین هر پست می‌باشد. اولین قدم اضافه شدن دکمه همدردی است. حالا این دکمه چیست و چه کاربردی دارد، موضوعی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

 اگر مدام به فیس بوک سر می‌زنید، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که پستی با مضمون غمگین قرار داده باشید یا با پست ناراحت‌کننده‌ای از دوستانتان که حوادث ناگوار زندگیشان را به اشتراک گذاشته‌اند، مواجه شده باشید. اما مشکل اینجاست که فیس بوک برای ابراز احساسات شما یا دوستانتان به یکدیگر، تنها به یک دکمه لایک بسنده کرده است. دکمه‌ای که شاید برای ابراز احساسات به اخبار ناگوار و با مضامین غم‌بار چندان شایسته نباشد. اما نظرتان در رابطه با دکمه sympathize یا همدردی چیست؟ به گزارش تلگراف،‌ این دکمه در واقع قرار است جای خالی احساسات ما که گاهی چیزی به غیر از" پسندیدن " خشک و خالی است، پر کند. 

نمایش این دکمه نیز همیشگی نیست و به احساساتی که در هنگام قرار دادن پست اضافه می‌کنید بستگی دارد. در واقع فیس بوک این دکمه را به صورت خودکاربه پست‌هایی که احساسات غمگین را در آن تگ می‌کنید،‌  برای ابراز همدردی دوستانتان با شما اضافه می‌کند. 

همچنین لازم به ذکر است که هنوز زمانی که قرار است فیس بوک این تغییر را اعمال کند، مشخص نیست. بنابراین ناچارا تا زمان رسیدن موج تازه‌ای از تغییرات فیس بوک، به همان دکمه لایک رضایت دهید.

نظر شما در باره این دکمه چیست؟ به نظر شما جای خالی چه دکمه‌های دیگری در پایین‌ پست‌های فیس بوک یافت می‌شود؟‌

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات