ساخت شارژر باتری 10,400 میلی‌آمپرساعتی توسط Xiaomi با قیمت 11 دلار

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
اژدهای چینی بار دیگر یک محصول دیگر را با قیمتی حیرت آور به بازار عرضه کرده است. یکی از آخرین تجهیزات جانبی که توسط Xiaomi به بازار عرضه شده است، یک شارژر موبایل با بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم است که با قیمتی در حدود 11 دلار در بازار چین عرضه شده است.
تبلیغات

Xiaomi علاوه بر حوزه‌ی تلفن‌های همراه، تجهیزات جانبی مورد نیاز برای استفاده از تلفن‌های همراه را نیز تولید می‌کند. یکی از این تجهیزات که اخیرا به بازار عرضه شده است، یک شارژر باتری 10,400 میلی‌آمپرساعتی است که با استفاده از باتری‌های ساخت سامسونگ و ال‌جی ساخته شده است.

Xiaomi2

تصاویری از این شارژر در زمان شارژ یک دستگاه آیفون 5S منتشر شده است و Xiaomi نیز اعلام کرده است که این دستگاه با پورت‌های لایتنینگ و همچنین میکروUSB نیز به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه قابلیت شارژ بیش از یک تلفن‌همراه را در آن واحد دارد.

چیزی که این شارژر را از همتایان خود متمایز می‌کند، قیمت 11 دلاری آن است. Xiaomi عنوان کرده است که این شارژر را از 19 آذرماه در بازار چین عرضه خواهد کرد، لازم به ذکر است که این شارژر فقط در بازار چین عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید این شارژر داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به آدرس پیش‌فروش اینترنتی آن، یکی از این شارژرها را مال خود کنید.

هنوز اطلاعات بیشتری از زمان عرضه‌ی بین‌المللی این محصول جدید در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات