«پاول واکر»، بازیگر مجموعه فیلم‌های Fast and Furious صبح امروز در یک حادثه رانندگی درگذشت

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
واکر که هنگام مرگ 40 سال داشت، یکی از بازیگران اصلی مجموعه فیلم‌های Fast and Furious بود که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این بازیگر خوش سیما، صبح امروز به وقت تهران (بعد از ظهر روز شنبه به وقت کالیفرنیا) در منطقه سانتا کلاریتا واقع در شمال لوس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا طی یک حادثه رانندگی کشته شد.
تبلیغات

صفحه فیس‌بوک واکر نیز خبر درگذشت این بازیگر را تایید کرده و برای دوست‌داران وی نیز یک پیام اختصاصی منتشر کرده است. متن پیام این است:

با کمال تاسف و تاثر، خبر درگذشت پاول واکر را تایید می‌کنیم. پاول، بعد از ظهر روز شنبه هنگامی که قصد عزیمت به مقر اصلی انجمن خیره خود به نام Reach Out Worldwide را داشت، در یک تصادف رانندگی تراژیک جان خود را از دست داد. او سوار بر خودرویی بود که دوستش آن‌را می‌راند و متاسفانه هر دوی آن‌ها جان خود را از دست دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که خودروی حامل این دو فرد، قبل از آن‌که به طور کامل در آتش بسوزد، به شدت با باجه پست یا درخت برخورد کرده بود. تا کنون هویت دیگر فرد کشته شده مشخص نیست، اما در گزارش پلیس آمده که هر دو سرنشین این خودرو، از دنیا رفته‌‌اند.

واکر که تا کنون در بیش از 32 فیلم به ایفای نقش پرداخته، کار خود را به صورت حرفه‌ای از 27 سالگی آغاز کرده بود.

اما بسیاری از دوست‌داران وی، او را به خاطر بازی در سری فیلم‌های سریع و خشمگین که در نقش «برایان اُ. کانر» و در مقابل «وین دیزل» که در نقش «دومینیک تورتو» ظاهر شد، می‎شناسند.

تصویر ابتدای این مقاله نیز، این دو بازیگر محبوب را در اوایل سال 2013 میلادی و هنگام معرفی سری ششم از سریال سریع و خشمگین، نشان می‌دهد.

چندی پیش واکر طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که استودیوی سازنده این فیلم، تضمین کرده که حداقل هشت سری از آن را ساخته و روانه بازار کند. حال، با درگذشت واکر، سرنوشت سریال سریع و خشمگین نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به هر حال، ما نیز درگذشت این بازیگر محبوب و دوستش را به خانواده‌ و دوستانشان تسلیت می‌گوییم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات