افزونه Momentum، جایگزینی کاربردی برای New Tab گوگل کروم

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
برخی از کاربران مرورگر کروم، از گوگل به خاطر طراحی جدید NewTab که این روزها همه کاربران را درگیر کرده، خوشنود نیستند. اما Momentum آمده است تا شما را از شر آن رها کند. با ما برای معرفی بیشتر این افزونه همراه شوید.
تبلیغات

 اگر یک چیز باشد که مرا به کروم وابسته می‌کند، قابلیت استفاده از انواع افزونه‌ها بر‌روی این مرورگر است. Momentum یکی از همان افزونه‌ها است که ارزش امتحان کردن را دارد. این اپلیکیشن با لیست انجام کارها (To Do) شما را در انجام امور روزانه‌تان یاری می‌کند و با جملات تاثیرگذار و پس زمینه‌های متنوع که توسط یک ساعت برجسته بزرگ آراسته شده است، جایگزین صفحه بی‌روح فعلی در New Tabکروم می‌شود.

راه اندازی Momentum در کروم به سادگی آب خوردن است; فقط آن را از طریق لینک های دانلود که در آخر این مطلب ذکر شده است دریافت نموده و نصب کنید. سپس کار به اتمام می رسد, حالا می توانید از آن استفاده کنید. تنها کافی است که یک صفحه جدید باز کنید و مشاهده می‌کنید که Momentum به صورت پیش فرض اجرا خواهد شد. وقتی که برای اولین بار این پلاگین اجرا می شود, از شما نام‌تان را درخواست می‌کند و بعد از آن بسته به زمانی که پلاگین را شروع کرده‌اید، به شما صبح بخیر, ظهربخیر و یا عصربخیر می گوید. حتی بصورت خودکار عکس پس زمینه صفحه را با تصاویری متنوع تعویض می‌کند.

Momentum همواره از شما در مورد ایده و برنامه‌هایتان در آن روز سوال می‌کند. برای مثال در رابطه با کاری که نیاز به توجه شما دارد, یا کاری که می‌خواهید در آن روز انجام دهید سوال می‌پرسد. همه چیزهای به نمایش در آمده بستگی به چیزی دارد که می‌نویسید. همچنین وضعیت آب و هوا نیز در گوشه بالا سمت راست به نمایش در می‌آید. اگر به پایین نگاه کنید چشمتان هر روز به نقل قول های الهام بخش می‌افتد. همچنان شما قادر هستید تا از طریق کلیک بر روی اپلیکیشن در سمت چپ به صفحه پیش فرض جدید دسترسی داشته باشید.

Momentum doubles بعنوان مدیریت لیست انجام کارها به شما این اجازه را می‌دهد تا کارهای روزانه همانند خرید مواد غذایی, ارسال ایمیل به یک دوست, ملاقات با مشتریتان و ... را یادداشت کنید. در کنار هر گزینه موجود در لیست یک علامت چک مارک (تیک) وجود دارد که انتخاب علامت تیک, به آن معناست که کار مورد نظر به اتمام رسیده است. به علاوه، Momentum تعداد کل کارهای انجام شده را نیز در بالای صفحه نمایش می‌دهد.

به طور کلی, این اپلیکیشن از آن دسته افزونه‌های جذابی است که صفحه پیش فرض کروم را با عکس‌های زیبا و اطلاعات کاربردی همراه می سازد. اگر مشتاق استفاده از Momentum برای کروم خود شده‌اید، می‌توانید آنرا بصورت رایگان از فروشگاه اپلیکیشن گوگل دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات