بالاخره یک آفیس بسیار حرفه‌ای برای آیپد منتشر شد، آفیسی که ساخت مایکروسافت نیست!

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
آیا آیپد دارید و به دنبال اپلیکیشنی مناسب و قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل‌های آفیس مایکروسافت هستید؟ موضوعی که مایکروسافت مدت‌هاست کاربران اپل را برای رسیدن به چنین برنامه‌ای نادیده گرفته است. اما این بار تولیدکنندگان مستقل کوچکی وجود دارند که در برابر مایکروسافت قد علم کنند و راه حل تازه‌ای برای نجات کاربران آیپد از این مشکل فراهم آورند. با ما همراه باشید تا شما را با اپلیکیشن HopTo‌ آشنا کنیم.
تبلیغات

 شرکت HopTo تاریخچه جالبی دارد. شرکت جمع و جور 45 نفری که در سال 1996 با نام GraphOn تاسیس شد. در آن زمان سرویس این شرکت، مربوط به خدمات ابری می‌شد که بعد از احیا و برندسازی دوباره این شرکت در سال 2012، میراث گذشته آن نقش بسزایی در فعالیت‌های جدید آن پیدا کرده و نقش بسزایی در جداسازی این اپلیکیشن از برنامه‌های مشابه دارد. اپلیکیشن HopTo با وصل شدن به PC، به شما امکان دسترسی و ویرایش تمامی‌ فایل‌های آفیسی که در سرویس‌های ابری همچون Google Drive و DropBox‌ ذخیره کرده‌اید را در رابط کاربری تازه‌ای که به صورت اختصاصی برای آیپد بهینه سازی شده است، می‌دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید با کمک رابط کاربری ساده و روان این اپلیکیشن و امکانات متنوعی که در اختیارتان قرار می‌دهد، از لذت استفاده از ویرایشگری قدرتمند برای آفیس بهره‌مند شوید.

رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار آشنا است و در نگاه اول، تب‌ها و بخش‌های گوناگون آن آدم را یاد مرورگرهای وب می‌اندازد. تولبار و دکمه‌های متفاوت برای ویرایش سریع نیز از جمله امکانات این ویرایشگر قدرتمند محسوب می‌شوند. این اپلیکیشن همچنین در هر جایی که اسناد  Word و Excel خود را ذخیره  کرده باشید سرک می‌کشد. تنها کافی است به تب MyDocument‌ بروید تا صرف نظر از محل ذخیره در سرویس‌های مختلف، بتوانید آن‌ها را جستجو و پیدا کنید.

اپلیکیشن ویرایشگر فایل‌های Word و Excell شرکت HopTo، تا 18 ماه به صورت رایگان قابل استفاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات