وعده‌ی مدیرعامل سامسونگ برای عرضه‌ی محصولات مجهز به صفحه نمایش تاشو در سال 2015

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
رقابت، مهم‌ترین فاکتور در میان کمپانی‌های مطرح دنیا برای ارائه‌ی محصولات جدید با فناوری‌های نوین است. این رقابت اکنون در فاز تولید صفحات نمایش منعطف بین ال‌جی و سامسونگ شدت گرفته است و غول‌های کره‌ای هر روز نوآوری‌های جدیدی را در این زمینه ارائه می‌دهند، از این‌رو مدیرعامل سامسونگ وعده‌ی عرضه‌ی محصولات مجهز به صفحه نمایش تاشو را در سال 2015 داده است.
تبلیغات

در جلسه‌ی تحلیل عملکرد سامسونگ، علاوه بر ارائه‌ی آمار عددی در مورد عملکرد شرکت و افق‌های پیش‌رو، این کمپانی وعده‌ی عرضه‌ی گوشی‌هایی با صفحات نمایش تاشو در سال 2015 میلادی را داد. فناوری ساخت صفحات نمایش به‌سرعت در حال پیشرفت است که نمونه‌ی آن را در ارائه‌ی گلکسی راند مشاهده کردیم، می‌تواند راه خود را به‌سوی سایر ابزار‌های دیجیتال از قبیل تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی باز کند، اقدامی که سامسونگ بصورت جدی در پی آن است.

در حقیقت، مدیرعامل سامسونگ-الکترونیکس نیز به آن موضوع اذعان کرده است که فناوری مربوط به ساعت‌ هوشمند گلکسی گیر راه درازی را پیش‌رو دارد. این کمپانی کره‌ای دی ماه سال گذشته نیز در کنفرانس خبری نمایشگاه CES ویدئویی را از صفحات نمایش فوق منعطف و تاشو به نمایش گذاشت که هنوز در مرحله‌ی طراحی قرار دارد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات