در سال 2014 سامسونگ تمرکز خود را معطوف به تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
رقابت برای کسب سهم بیشتری از بازار و در نتیجه به دست آوردن درآمد و سود بیشتر حرف اول را در سیاست‌های کمپانی‌های بزرگ می‌زند، سامسونگ نیز با شناسایی نیاز‌های بازار رو به تولید گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت آورده است تا با مدد گرفتن از اندروید قدرت خود را بیش از پیش افزایش دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا سیاست‌های سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی را بررسی کنیم.
تبلیغات

بر اساس اخباری که جدیدا منتشر شده است، سامسونگ برای فروش 360 میلیون گوشی در سال 2014 برنامه‌ریزی کرده است. آیا این عدد کمی بزرگ نیست؟ مطمئنا این ارقام برای ما دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما برای غول کره‌ای که در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای را در آمار فروش داشته یک پیش‌بینی واقع بینانه است. این کمپانی گلکسی S4 را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات خود در سال جاری ارائه داد، از این‌رو می‌توان این پیش‌بینی را یکی از برآورد‌های حداقلی در نگرشی روبه‌جلو عنوان کرد.

یکی از مهم‌ترین دلایل در پس این پیش‌بینی، اشباع شدن بازار گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت و به‌نوعی پرچمدار است، که سامسونگ را به تولید تبلت‌ها، گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان رده سوق داده است. سهم این حوزه‌ از بازار در پیش‌بینی انجام شده توسط سامسونگ در حدود 65 درصد از کل فروش است که چیزی در حدود 254 میلیون گوشی را شامل می‌شود. بیشترین تمرکز سامسونگ روی طراحی و تولید گلکسی نوت 12 قرار گرفته است که سامسونگ امیدوار است تا با عرضه‌ی آن موفقیتی را در حوزه‌ی تبلت‌های 12 اینچ کسب کند. با استفاده از اندروید کیت‌کت که کارایی بالایی را در اختیار سخت‌افزار نسبتا ضعیف ارائه می‌کند، سامسونگ امیدوار به کسب نتایج خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده و ارزان قیمت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات