مراسم گوگل‌پلی سوم آبان در نیویورک برگزار می‌شود

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل ارسال دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری مراسم گوگل‌پلی آغاز کرده است. بر اساس این دعوت‌نامه‌ها، مراسم سوم آبان ماه سال جاری در ساعت 7 عصر به وقت محلی در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. اما هنوز به‌غیر از معرفی و عرضه‌ی اندروید کیت‌کت و نکسوس 5 یا به احتمالی نکسوس 10، اطلاع زیادی از محتوای این مراسم در دست نیست.
تبلیغات

این دعوت‌نامه‌ها با عنوان گوگل‌پلی ارسال شده اند و در آن از مدعوین درخواست شده تا شبی را با گوگل‌پلی سپری کنند. گوگل در این دعوت‌نامه وعده‌ی موزیک، فیلم و بازی‌ به‌همراه اجرای ویژه گروه موسیقی Capital Cities را به دعوت‌شدگان داده است.

برخی این احتمال را داده‌اند که شاید در این مراسم محصولات سخت‌افزاری معرفی نشود، اما نمی‌توان قرارگرفتن نکسوس 5 را در فروشگاه محصولات گوگل، نادیده گرفت. احتمال می‌رود گوگل هدف خاصی از این اقدام داشته و این مراسم نیز در این راستا ترتیب داده شده باشد تا این کمپانی محصول خود را طی آن به‌همگان معرفی نماید.

به‌احتمال بسیار زیاد این مراسم نیز همچون سایر مراسم‌های برگزار شده توسط گوگل، از یوتیوب پخش زنده خواهد شد. به نظر شما گوگل در این مراسم از کدامیک از محصولات خود پرده خواهد برداشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات