با این وب‌سایت‌ها از ترس میخ‌کوب شوید!

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
مطالعه 4 دقیقه
شخصی با ماسک روح ترسناک همراه با خنجر خونین
اگر فکر می‌کنید اینترنت فضایی ساده و صمیمی برای وب‌گردی و یافتن دوستان قدیمی است، باید در نگرش خود تجدیدنظر کنید.
تبلیغات

اینترنت تنها فضایی برای وب‌گردی یا ارتباط با دوستان نیست. مکان‌های ترسناکی در اینترنت وجود دارند که شاید همه تمایلی به دیدن آن‌ها نداشته باشند.

ما از روی کنجکاوی، به جست‌وجوی مکان‌های متفاوت و کمتر‌شناخته‌شده‌ی اینترنت پرداختیم و البته به نتایج جالبی هم رسیدیم.

۱. مرد خندان

ویدئوی مرد خندان بر اساس مشاهدات یکی از کاربران در ردیت منتشر شده است. این کاربر از مواجهه‌ی خود با مردی رقصان درحال خنده در دل شب و فرار از دست او می‌گوید. اگر به خواب راحت و سلامت خود علاقه‌مندید توصیه می‌کنیم این ویدئو را نبینید.

۲. مرد باریک اندام (اسلندرمن)

شخصی در کت‌وشلوار بدون صورت با دستانی بسیار بلند

شخصی بلندقامت و کت‌وشلوار پوش، فاقد صورت با دستانی بلند و ترسناک که شاخک‌هایی برای کشتن قربانیان خود دارد.

مرد باریک اندام یا اسلندرمن از سال ۲۰۰۹ به کابوس‌های اینترنتی وارد شد. براساس این شخصیت تاکنون چند بازی و یک فیلم سینمایی ساخته شده است.

۳. MarbleHornets

مرد بلندقامتی با کت‌وشلوار مشکی و دستانی بسیار بلند در اتاق

صفحه‌ی یوتیوب MarbleHornets یکی از ترسناک‌ترین صفحات دنیای وب است. این صفحه یک مجموعه‌ ویدئوی ۷۵ قسمتی دارد که ابتدا به نظر می‌رسد زندگی روزمره‌ی عادی یک شخص باشد، اما ناگهان اتفاقات عجیب و ترسناکی می‌افتد که باید خودتان ببینید. در یکی از این قسمت‌ها حتی شخصیت اسلندرمن هم دیده می‌شود.

۴. آبنبات چوبی را بردار

مردی خیره شده به نمایشگر کامپیوتر

بازی «آب‌نبات چوبی را بردار» که برنده‌ی جایزه‌ شده، از آن دست بازی‌هایی است که شما را بین خیال و واقعیت معلق نگه می‌دارد.

برای انجام این بازی باید اطلاعات شخصی خود را به بازی ارائه دهید. پس از انجام این‌ کار و خرید بلیت بازی، در میانه‌ی یک فیلم ترسناک شخصی‌سازی‌شده‌ای هستید که باید نقش اول آن را بازی کنید.

بازی آب‌نبات چوبی را بردار، امکان خرید دو بلیت به بازیکنان می‌دهد که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی از داستان را ارائه می‌کند.

۵. بی‌خواب

صفحه‌ی اصلی حساب کاربری ردیت با نام بی‌خواب nosleep

«بی‌خواب» نام یکی از اکانت‌های ردیت است که داستان‌های ترسناکی را روایت می‌کند و می‌تواند شما را واقعاً بی‌خواب کند.

در این فضا کاربران تجربیات شخصی ترسناک خود را به اشتراک می‌گذارند و با یکدیگر در رابطه با اتفاقاتی که برایشان افتاده است، گفت‌وگو می‌کنند.

۶. CreepyPasta

پوستر داستان ترسناک با پس‌زمینه‌ی جنگل مه‌آلود و شخصی در دوردست

CreepyPasta جایی است که تمامی داستان‌های ترسناک گردآوری و مرتب شده‌اند و از نظر میزان ترس و وحشتی که ایجاد می‌کنند درجات مختلفی دارند. از ترس جزئی گرفته تا وحشت مطلق که باعث می‌شود بلافاصله خواندن را متوقف کنید، از سایت خارج شوید و دیگر سمتش نروید.

۷. Zombo

 نه مکان در اینترنت که شما را از ترس میخکوب می‌کنن

Zombo برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ خلق شد؛ یادگاری از دوران فلش بر مبنای صفحات وب. در ابتدای آن صدایی عمیق و ترسناک فریاد می‌زند «این زومبوکام است» و همین صدا کفایت می‌کند تا شما باقی شب را از ترس به خود بلرزید.

۸. The SCP Foundation

اسکرین‌شات از صفحه‌ی اصلی وب‌سایت scp foundation

موضوع این سایت در مورد سازمانی افسانه‌ای است که شامل موارد تسخیر و شکار ماوراءالطبیعه می‌شود. گاهی اوقات داستان‌هایش بسیار معمولی و گاهی آنقدر ترسناک است که حاضر نمی‌شوید کامپیوترتان را برای چندین هفته روشن کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا نمونه‌های دیگری می‌شناسید؟ آن‌ها در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات