تبلیغات جدید ال‌جی گوشی‌های ساخت سامسونگ و اپل را مورد تمسخر قرار می‌دهند

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای ال‌جی، اکنون روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. این کمپانی که به تازگی پرچمدار جدید خود یعنی گوشی G2 را روانه بازار کرده، اخیرا اقدام به ساخت آگهی‌های تبلیغاتی کرده که در آن‌ها به وضوح مشکلات رقبای خود را پر رنگ کرده و در مقابل توانایی خود را به رخ می‌کشد.
تبلیغات
1

در این تبلیغات جدید، ال‌جی به وضوح قدرت پردازنده خود را با قدرت پردازنده گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ مقایسه می‌کند. گوشی G2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.26 گیگاهرتز می‌باشد که حدود 20 درصد سریع‌تر از پردازنده مورد استفاده در پرچمدار سامسونگ عمل می‌کند. در این تبلیغ، گلکسی اس 4 به کند بودن متهم می‌شود.

2

در تبلیغ دیگر، G2 با آیفون اپل مقایسه می‌شود و این‌بار صفحه نمایش کوچک آیفون، دست‌خوش تمسخر قرار می‌گیرد. ال‌جی در این تبلیغ، آشکارا از صفحه نمایش کوچک آیفون انتقاد می‌کند و معتقد است که خواندن متون بر روی این گوشی مشکل و آزاردهنده است. نکته جالب در مورد این تبلیغ، این است که بزرگترین ایراد وارد بر آیفون، صفحه نمایش کوچک آن تلقی می‌شود و ال‌جی، تنها از این بخش آیفون ایراد گرفته است.

3

اما در آخرین تبلیغ، مشکل ظرفیت کم باتری گوشی HTC One مورد انتقاد قرار گرفته و در مقابل ظرفیت زیاد باتری گوشی G2 و همچنین طول عمر خارق‌العاده آن به عنوان یکی از نقاط قوت این گوشی مطرح می‌شود.

در مورد تبلیغات ضد اپلی ال‌جی باید گفت که در واقعیت، استفاده از صفحه نمایش 4 اینچی در این گوشی‌های اپل، حداقل برای طرفداران اپل از اهمیت زیادی برخوردار نیست.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا راهی که ال‌جی برای بازاریابی گوشی خود در پیش گرفته، صحیح است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات