تماشا کنید: حماسه پرتاب نارنجک‌های آبی به صورت حرکت آهسته!

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
زمانی که کودک خردسالی بیش نبودیم، در فصل گرم تابستان هیچ تفریحی به اندازه آب بازی مفرح و نشاط بخش نبود. بسیاری از غربی‌ها نیز برای فرار از گرمای تابستان و همچنین کمی تفریح کردن، به پرتاب نارنجک‌های آبی به سمت یکدیگر می‌پردازند. در ویدیویی که در ادامه این مطلب آمده، گروه مشهور The Slow Mo Guys به جنگ با 1500 نفر می‌پردازند؛ تنها سلاح موجود در میدان جنگ نیز، همین نارنجک‌های آبی هستند.
تبلیغات

«گو» و «دن»، موسسان گروه مشهور The Slow Mo Guys هستند که یک کانال شخصی در وب‌سایت یوتیوب به همین نام دارند. همانطور که از نام این گروه پیداست، آن‌ها به ثبت و ضبط لحظات استثنایی آن هم به صورت حرکت آهسته می‌پردازند. تا کنون نیز چندین ویدیو از آن‌ها در کانال شخصی‌شان منتشر شده که طرفداران بسیاری از سراسر جهان را مجذوب خود نموده‌ است.

در این مسابقه جالب، این دو فرد ماجراجو در مقابل لشگری عظیم که متشکل از بیش از 1500 نفر می‌باشد قرار گرفته‌اند. در طول این نبرد نابرابر، بیش از 1000 نارنجک آبی به سمت این دو پرتاب می‌شود.

تمامی صحنه‌های این جنگ خیابانی مفرح با استفاده از دوربین‌های فوق حرفه‌ای با قدرت ضبط 2500 فریم در ثانیه فیلم‌برداری شده‌اند.

این شما و این هم جدیدترین ویدیو از گروه The Slow Mo Guys:

نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات