«انکیت جین»، مدیر بخش جستجوی فروشگاه گوگل پلی، این شرکت را ترک کرد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
انکیت جین که به مدت سه سال به عنوان یکی از برجسته ترین مدیران گوگل برای این شرکت کار کرده بود، هفته گذشته تصمیم خود مبنی بر خروج از این شرکت را اعلام کرد. قبل از ترک گوگل، وظیفه جین، حفظ و نگهداری زیرساخت فروشگاه گوگل پلی و کمک به ارتقای قابلیت‌های جستجو، برای دست یافتن به نتایج بهتر و موثر تر بود.
تبلیغات

این کارمند رده بالای گوگل در پروفایل خود در گوگل پلاس نوشته است:

اکنون زمان آن فرا رسیده است تا با برنامه ریزی برای پنج سال آینده، این شانس را برای خود به وجود آورم تا یک کسب و کار جدید را از ابتدا شروع کرده و به اوج برسانم. این یک سفر ناشناخته دیگر است که در طول زندگی، بارها شاهد مواردی شبیه به آن بوده‌ام. اگر بتوانم تنها به نیمی از موفقیت‌هایی که برای پنج سال آینده خود در نظر گرفتم، دست یابم، قطعا یکی از انسان‌های موفق و خوشحال خواهم بود.

قبل از کار کردن به عنوان مدیر بخش جستجو در گوگل پلی، جین به عنوان مهندس نرم افزار ارشد در استارت‌آپ Cuil، یکی از شرکت‌های موفق در زمینه بهینه سازی موتور جستجو فعال بود. این استارتاپ کوچک در سال 2010 میلادی و پس از استخدام افراد کلیدی آن، از جمله آقای جین توسط کمپانی‌های مطرح دنیا همچون گوگل از ادامه کار بازماند.

این موضوع که چرا یکی از مدیران ارشد کمپانی گوگل، این شرکت را ترک می‌کند هنوز مشخص نیست، اما امیداریم در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این ماجرا بدست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات