فاکس‌کان، تولید کننده عمده آیفون، 90,000 کارگر جدید را برای تولید انبوه آیفون 5S استخدام می‌کند

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امروز گزارش جدیدی مبنی بر استخدام 90,000 کارگر در کمپانی چینی فاکس‌کان منتشر شد. این کمپانی بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات اپل از جمله گوشی آیفون است. اکنون دیگر می‌دانیم که تولید انبوه آیفون جدید آغاز شده است و به زودی شاهد حضور نسل بعدی آیفون خواهیم بود.
تبلیغات

شکی نیست که فاکس‌کان، یکی از موثرترین کمپانی‌ها در ساخت گوشی آیفون به شمار می‌رود. حال، ماموریت ساخت آیفون 5S نیز بر عهده این کمپانی چینی است.

همانطور که می‌دانید، مدت‌هاست که شایعه ساخت نسخه ارزان‌قیمت یا پلاستیکی آیفون با نام iPhone Lite یا iPhone 5C که قرار است همزمان با معرفی آیفون 5S معرفی گردد در سراسر وب پخش شده‌ است. امروز صبح نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی پگاترون (Pegatron) وظیفه ساخت آیفون لایت را بر عهده دارد. این کمپانی نیز اخیرا اقدام به استخدام بیش از 40,000 نیروی کار جدید کرده است. به نظر می‌رسد که فرآیند تولید انبوه این گوشی نیز، همزمان با آیفون 5S شروع شده است.

بر طبق شایعات، اپل در نظر دارد این دو گوشی جدید را طی یک رویداد اختصاصی در شهریورماه امسال معرفی نماید. اما به نظر می‎‌رسد که آیفون لایت، کمی زودتر از آیفون 5S معرفی گردد.

5ccase222

همچنین امروز و در وب‌سایت آمازون، یک محصول جالب برای فروش عرضه شده است. این محصول جدید، تحت نام محافظ قاب مخصوص iPhone 5C معرفی شده است. این محافظ جدید، نوید حضور آیفون ارزان‌قیمت را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

آن‌طور که از شواهد پیداست، اپل قصد دارد پاییز امسال را با دستانی پر آغاز نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات