تغییرات اساسی در لیست حامیان لینوکس: سامسونگ در صدر فهرست

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
اکنون، حدودا سه سال از عرضه نسخه 2.6.36 از کرنل لینوکس می‌گذرد. از آن زمان تا کنون، تعداد حامیان این سیستم عامل، جهشی بزرگ و رو به جلو داشته است. در آخرین آمار منتشر شده توسط «بنیاد لینوکس»، نام 20 شرکت بزرگ از سراسر جهان منتشر شده است که بیشترین میزان حمایت از این سیستم عامل را به انجام رسانده‌اند.
تبلیغات

نکته جالب در مورد این نمودار، این است که شرکت سامسونگ در صدر حامیان این سیستم عامل قرار دارد و بیشترین حمایت نیز از جانب این شرکت صورت پذیرفته است. با گشایش بخشی جدید در این شرکت به نام «گروه متن باز»، سامسونگ سعی دارد تا بیشترین کمک و حمایت خود را به سیستم عامل لینوکس تقدیم نماید.

Open-Source-Tizen-Project-Samsung-2

این شرکت با استخدام حدودا 20,000 برنامه‌نویس زبده در این بخش، سعی دارد تا رنگ و بوی جدیدی به این سیستم عامل و سیستم‌های عامل مبتنی بر لینوکس ببخشد.

لازم به ذکر است که دو سیستم عامل اندروید و تایزن نیز برپایه سیستم عامل لینوکس بنا شده‌اند و سامسونگ، بیشتر با توسعه این دو سیستم عامل، سعی در حمایت از لینوکس دارد.

سامسونگ اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک قصد دارد تا تعداد بیشتری از متخصصان این حوزه را در گروه متن باز خویش استخدام نماید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات