والپیپرهای مک بوک پرو ۲۰۲۱ را از اینجا دانلود کنید

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در نسخه بتای مک‌اواس مانتری، جدیدترین سیستم‌‌عامل کامپیوترهای مک‌ که برای توسعه‌دهندگان و عموم عرضه شده است، والپیپرهای مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ مشاهده شد که می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
تبلیغات

اپل دیروز بتای مک‌اواس مانتری، جدیدترین نسخه سیستم‌‌عامل کامپیوترهای مک را برای توسعه‌دهندگان و عموم عرضه کرد که قرار است در ۲۵ اکتبر، برای کامپیوترهای سازگار اپل در دسترس قرار بگیرد. در این بیلد تصاویر پس‌زمینه مک بوک پرو ۲۰۲۱ مشاهده شده است که می‌توانید آن‌ها را با رزولوشن کامل از اینجا دانلود کنید:

تصاویر پس زمینه مک بوک پرو ۲۰۲۱
تصاویر پس زمینه مک بوک پرو ۲۰۲۱
تصاویر پس زمینه مک بوک پرو ۲۰۲۱
تصاویر پس زمینه مک بوک پرو ۲۰۲۱

مک‌اواس مانتری از بسیاری از قابلیت‌های iOS 15 و iPadOS 15، از جمله حالت فوکوس برای اعلانات، حالت پرتره برای فیس‌تایم، SharePlay و طراحی جدید مرورگر سافاری بهره می‌برد. قابلیت بسیار مورد‌ انتظار یونیورسال کنترل (Universal Control) نیز اجازه می‌دهد کاربران از یک ماوس و ترک‌پد یا صفحه‌کلید در چندین دستگاه مک یا آیپد استفاده و حتی فایل‌ها را بین آن‌ها درگ اند دراپ کنند. البته این قابلیت در نسخه‌های بتا در دسترس نیست؛ اما احتمالا در نسخه نهایی حضور خواهد داشت.

بیلدهای قبلی مک‌اواس مانتری شامل یک تصویر پس‌زمینه جدید در هشت مدل مختلف بود. در نسخه جدید دو تصویر پس‌زمینه دیگر اضافه شده است که در تصاویر تبلیغاتی مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به کار رفته بود. نسل جدید مک‌بوک پرو تقریبا در تمامی بخش‌ها پیشرفت قابل توجهی تجربه کرده‌ و به ادعای اپل، به قدرتمندترین تراشه‌های موجود در نوت‌بوک‌ها مجهز شده‌ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات