نتفلیکس حق پخش انحصاری فیلم‌های آینده سونی را دریافت کرد

جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
نتفلیکس اعلام کرد به موجب قرارداد جدیدی با سونی، تمامی فیلم‌های این شرکت را که از ۲۰۲۲ در سینما اکران می‌شوند به‌صورت انحصاری پخش می‌کند. این قرارداد فیلم بعدی اسپایدرمن را هم شامل می‌شود.
تبلیغات

نتفلیکس (Netflix) حق پخش انحصاری تمامی فیلم‌های مورد انتظار سونی را دریافت کرده است که شامل فیلم بعدی مجموعه‌ی اسپایدرمن می‌شود. آن‌طور که انگجت می‌نویسد، دو شرکت نتفلیکس و سونی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده‌اند که قرارداد جدیدشان از سال ۲۰۲۲ به مرحله‌ی اجرایی می‌رسد.

به‌‌موجب قرارداد جدید، تمام فیلم‌های جدید سونی پس از اکران در سینما، به‌صورت انحصاری در نتفلیکس قرار می‌گیرند. این قرارداد فیلم‌های بلاک‌باستر جدیدی نظیر Morbius و Uncharted را به‌همراه دنباله‌ی Spider-Man: Into the Spider-Verse و «نسخه‌های آینده‌ی Venom و Spider-Man» شامل می‌شود.

افزون‌بر فیلم‌های جدید، قرارداد بین نتفلیکس و سونی شامل یک‌سری از فیلم‌های قدیمی سونی نیز می‌شود، البته فعلا نام این فیلم‌های قدیمی را نمی‌دانیم. براساس اطلاعیه، آن دسته از فیلم‌های سونی که در سینما اکران نمی‌شوند و مخصوص سرویس‌های استریم هستند، ابتدا در نتفلیکس منتشر می‌شوند. نتفلیکس متعهد شده است شمار مشخصی از آن فیلم‌ها را تولید کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات