برندگان مسابقه Wallpaper Design وان پلاس مشخص شدند

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مسابقه‌ی طراحی والپیپر که توسط وان‌پلاس برگزار شد به‌تازگی برندگان خود را شناخته است. در ادامه می‌توانید والپیپرهای برنده را با کیفیت بالا روی گوشی خود دانلود کنید.
تبلیغات

وان‌پلاس مدتی پیش مسابقه‌ای برگزار کرد که افراد شرکت‌کننده در آن به طراحی والپیپرهایی چشم‌نواز برای استفاده در گوشی‌های هوشمند پرداختند. اگر به‌دنبال والپیپرهایی جدید و جذاب می‌گردید بهتر است بدانید که برندگان مسابقه‌ی طراحی والپیپر (Wallpaper Design Contest) که توسط وان‌پلاس برگزار شد به‌تازگی مشخص شده‌اند. وان‌پلاس درکنار اعلام برندگان مسابقه، والپیپرهای خلق‌شده توسط این افراد را برای دانلود دردسترس قرار داده است. شماری از این والیپپرها طراحی بسیار زیبایی دارند و نگاه کردن به صفحه‌ی گوشی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

وان‌پلاس نتایج مسابقه‌ی موردبحث را روی انجمن‌های آنلاین خود منتشر کرد. برنده‌ی مسابقه فردی با نام کاربری Butch Sales_ES در انجمن وان‌پلاس بود. در رتبه‌های بعدی به‌ترتیب Daniel Franke و m4ngosteen و Sylvester.David و Gio567full جای گرفتند. وان‌پلاس می‌گوید به‌زودی با برندگان مسابقه تماس می‌گیرد تا جایزه‌ی خاصی را به آن‌ها اهدا کند. در زیر نام برندگان، شاهد پست شدن والپیپر ساخته‌شده توسط آن‌ها بودیم.

والپیپرهای مسابقه‌ی وان‌پلاس که در انتهای این مقاله آمده‌اند، همگی وضوح بالایی دارند. بدین ترتیب با کلیک روی هر کدام می‌توانید به نسخه‌ی اصلی دسترسی پیدا کنید. انتشار مجزای والپیپرها باعث می‌شود استفاده از آن‌ها تنها محدود به گوشی‌های وان‌پلاس نباشد. بااین‌حال بسیاری از این تصاویر حاوی لوگوی وان‌پلاس یا شعار این شرکت یعنی Never Settle هستند،‌ بنابراین استفاده از آن‌ها روی گوشی‌ وان ‌پلاس کار منطقی‌تری است. اگر می‌خواهید تمامی این والپیپرها را در قالب فایلی زیپ دانلود کنید، به این صفحه بروید.  

دانلود والپیپر وان پلاس پارچه سبز و بنفش و مشکی
دانلود والپیپر وان پلاس عکس هنری رنگ آبی و صورتی
دانلود والپیپر وان پلاس تکه های یخ رنگ سبزآبی شعار Never Settle لوگو
دانلود والپیپر وان پلاس سنگ مشکی لوگو شعار Never Settle

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد برندگان مسابقه‌ی وان‌پلاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات