سال نو مبارک

چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دوباره زمستان سرآمد تا باردیگر کنارهم، آغاز بهاری نو را به امید روزهایی موفق و سرشار از شادی جشن بگیریم. سال نو بر همه‌ی مخاطبان دوست‌داشتنی و ارزشمند زومیت مبارک.
تبلیغات

بازهم زمستان رخت بست تا دوباره سرآغاز سالی جدید را با حلول بهار جشن بگیریم؛ جشنی که قلب‌هایمان را با سرزندگی و امیدواری پر کرده است. در آستانه‌ی ورود به سال جدید شمسی که هم‌زمان با ازخواب‌برخاستن زمین و پیچیدن عطر گل‌های بهاری در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر است، بهترین اتقاق‌ها را از صمیم قلب برای همه‌ی مردم ایران، به‌ویژه کاربران بی‌نظیر زومیت، از خداوند منان خواستاریم. در سال ۱۳۹۸، امیدواریم این اتفاق‌های خوشایند حالمان را دگرگون کنند.

این افتخار نصیبمان شد تا سال ۱۳۹۷ را نیز درکنار شما مخاطبان و همراهان گرامی سپری کنیم. ما در زومیت، همچون هرسال سعی کردیم تا با بهبود کیفیت مقاله‌ها و گزارش‌ها و ویدئوهای اختصاصی، مخاطبان ارزشمند زومیت را بیش‌ازپیش از اخبار دنیای فناوری آگاه کنیم. بی‌شک زومیت با وجود شما همراهان گرامی به چنین جایگاهی دست یافته و وظیفه‌ی خود می‌داند تا با رفع مشکلات، افزایش کیفیت، تنوع محتوا و ارائه‌ی سرویس‌های جدید رضایت شما عزیزان را جلب کند.

پایان هر سال، بهترین زمان برای تغییر و برنامه‌ریزی برای سال جدید است. خانواده‌ی زومیت با وجود شما همراهان همیشگی که به‌مثابه روح در کالبد این مجموعه هستید، برنامه‌ها و تغییرهایی برای سال جدید مدنظر گرفته است. برای این منظور در اواخر سال ۱۳۹۷، با مشورت با شما کاربران ارجمند، از مشکل‌ها و نیازهایتان باخبر شدیم و از حدود ۵ ماه پیش، روی ساخت نسخه‌ی جدید زومیت تمرکز و کار کردیم و امیدواریم در سال ۱۳۹۸ با رونمایی آن، مشکلات رفع و نیازها برآورده شوند. در نسخه‌ی جدید زومیت، رابط کاربری تغییرات جدی خواهد کرد، سفارشی‌سازی در سطحی عالی دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت، دسترسی به بخش‌ها آسان‌تر خواهد شد و سرویس‌های متنوعی دراختیار آنان خواهد گرفت تا بتوانند محتوا را به‌دلخواهشان بیابند و مطالعه کنند. تمام این تغییرات براساس دیدگاه‌های کاربران اعمال خواهند شد.

زومیت سالی سرشار از خوشی و موفقیت برای تمام شما عزیزان و مردم کشورمان آرزو می‌کند. سال نو مبارک.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات