کانال لاین زومیت ۱۰۰ هزارتایی شد؛ لایک کنید جایزه بگیرید

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک ماه از راه‌اندازی کانال رسمی زومیت در لاین می‌گذرد که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد و از مرز از ۱۰۰ هزار کاربر گذشت.
تبلیغات

در حالی که تنها ۲۵ روز از راه‌اندازی صفحه‌ی رسمی زومیت در اپلیکیشن پیام‌رسان لاین می‌گذرد، تعداد کاربران این صفحه از مرز ۱۰۰ هزار کاربر عبور کرده است. از شما کاربران عزیز به خاطر این که همواره ما را همراهی و یاری کرده‌اید سپاسگزاریم.

به مناسبت ۱۰۰ هزارتایی شدن کانال لاین زومیت قصد داریم به ۱۰ نفر از کاربرانی که همین پست را در تایم لاینِ زومیت لایک کرده و در تایم‌لاین خود به اشتراک بگذارند به قید قرعه این جوایز را اهداء کنیم:

line gift
  • سه نفر: عروسک‌های اختصاصی لاین
  • دو نفر: هدفون اختصاصی لاین
  • دو نفر: کوله پشتی اختصاصی لاین
  • سه نفر: فلاسک اختصاصی لاین

راهنمای شرکت در قرعه کشی:

line guide 2571c

۱. ابتدا کانال لاین زومیت را دنبال کنید.

۲. دکمه‌ی  Home در کانال زومیت را لمس کنید.

۳. پست مربوط به قرعه کشی را لایک کنید.

۴. این پست را به اشتراک بگذارید.

سرویس پیام رسان لاین از طریق موبایل اندروید، iOS، بلک‌بری، ویندوز فون، نوکیا آشا و فایرفاکس و همچنین نسخه‌ی دسکتاپ برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و کروم در دسترس است تا کاربران بتواند از آن در ابزارهای مختلف استفاده کنند. لاین خوشبختانه تا به امروز از موج مسدودسازی‌های عجیب و غریب دور مانده است و بدون مشکل و با سرعت مطلوبی در حال فعالیت است.

لاین از گستردگی بسیار خوبی بین کاربران بهره می‌برد و امکانات متنوع و بیشتری را در اختیارتان قرا رمی‌دهد. از بین این امکانات می‌توان به مواردی همچون Timeline و امکان اضافه کردن استیکرها، تم‌ها و همچنین لایک کردن یا به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف اشاره کرد. بخش تایم‌لاین در واقع یک شبکه‌ی اجتماعی کامل با قابلیت‌های متنوع است؛ مثلا می‌توان پست‌ها را لایک کرد یا برای هر پست نظر ارسال کرد.

اگر کاربر لاین هستید یا برای شرکت در قرعه‌کشی زومیت به مناسبت عبور از مرز ۱۰۰ هزار کاربر، قصد نصب کردن این اپلیکیشن پیام رسان را دارید می‌توانید کانال زومیت را در این آدرس دنبال کنید:

کانال زومیت در لاین

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات