مردم پاریس برای اطلاع از وضعیت حمل و نقل شهری به توئیتر روی آورده‌اند

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بعد از حملات تروریستی شب گذشته‌ی پاریس، حالا وضعیت این شهر در حالت آماده باش و هشدار قرار دارد و با توجه به ادامه‌ی این حملات همه‌ی برنامه‌های شهری از جمله وضعیت تردد و حمل و نقل کاملا مختل شده است. حالا مردم پاریس برای اطلاع از وضعیت حمل و نقل دست به دامان توئیتر شده‌اند.
تبلیغات

در حالی که شب گذشته دو تیم فرانسه و آلمان در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه استاد دوفرانس شهر پاریس پیش چشمان اولاند رئیس جمهور فرانسه رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند، صدای چندین انفجار و تیراندازی مهیب در جریان بازی به گوش رسید. شاید افرادی که داخل استادیوم بودند نمی‌دانستند کمی آن طرف‌تر ۱۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی بر اثر حملات تروریستی به جای مانده است.

با توجه به اینکه داعش با پیامی تحت عنوان «پاریس در آتش» که در حساب توئیتر این گروه تروریستی منتشر شده، مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته و گروگان‌گیری همچنان ادامه دارد، وضعیت شهر پاریس در حالت هشدار قرار گرفته و مردم نسبت به شرایط حمل و نقل و تردد دچار سردرگمی و وحشت شده‌اند.

باوجود گزارش‌های اولیه سرویس اوبر در پاریس هنوز به حالت تعلیق درنیامده ولی از طرفی وضعیت سرویس‌دهی در این شهر نیز مشخص نیست. کاربران پاریسی اوبر بعد از باز کردن اپلیکیشن مورد نظر با پیام شرایط اورژانسی روبرو می‌شوند که ترجمه‌ی آن به صورت زیراین شرح است:

حملات همچنان در پاریس و حومه‌ی آن ادامه دارد. رئیس پلیس پاریس از شهروندان درخواست کرده برای حفظ امنیت خود در منازل بمانند و تا زمانی که نیاز به تردد و سفر درون شهری ضروری احساس نمی‌شود از مکان‌های امن خارج نشوند.
uberparis 61d00

گفته می‌شود متروی پاریس کاملا به حالت تعطیل در آمده ولی برخی از تاکسی‌ها به صورت رایگان مردم را به منزل‌شان می‌رسانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات