ایفای نقش مؤسس علی‌ بابا در فیلمی رزمی جهت ترویج سبک تای‌ چی

پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جک ما در کنار کسب و کار خود در فروشگاه اینترنتی علی‌بابا، یکی از اساتید سبک تای‌چی به شمار می‌آید و ۳۰ سال مشغول به فراگیری آن است.
تبلیغات

اگر بخواهیم از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین افراد حوزه‌ی فناوری در آسیا نام ببریم، قطعا جک ما (Jack Ma) مؤسس و مدیرعامل فروشگاه اینترنتی علی‌بابا یکی از این افراد است. با این حال جک ما تنها در دنیای کسب و کار فعالیت ندارد و وی علاقه‌ی زیادی به هنرهای رزمی و سبک تای‌چی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ووشو دارد که برای فراگیری فنون آن، نزدیک به ۳۰ سال زمان صرف کرده است.

جک ما ابتدای هفته‌ی جاری با انتشار فیلمی کوتاه با نام Gong Show Dao (به معنای هنر دفاع و حمله) که خود در آن به ایفای نقش پرداخته است، باعث تحیر همگان شد. مؤسس ۵۳ ساله‌ی یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های جهان در این فیلم به مبارزه با بزرگان سبک‌های مختلف رزمی می‌پردازد. جت لی، قهرمان اسبق ووشو جهان و بازیگر محبوب و بازنشسته‌ی فیلم‌های رزمی، تهیه‌کننده‌ی فیلم و یکی از افرادی است که جک‌ما به مبارزه با او می‌پردازد. دانی‌ ین بازیگر مطرح فعلی دنیای فیلم‌های رزمی که با شخصیت ایپ‌من در دنیای سینما به شهرتی جهانی دست یافت نیز در این فیلم حضور دارد و در نقش ایپ‌من به مبارزه با جک‌ ما می‌پردازد. هدف اصلی از تولید این فیلم ترویج و معرفی سبک تای‌چی به جهانیان است. 

علی‌بابا

جک ما پیش از این اعلام کرده بود که علاقه دارد از وی به عنوان استادی بزرگ در هنرهای رزمی یاد شود که در کنار ورزش به کسب‌و‌کار نیز می‌پرداخت. هیچ یک از بازیگران حاضر در این فیلم از ما مبلغی دریافت نکردند و کاملا رایگان به ایفای نقش پرداختند.

در ادامه می‌توانید فیلم رزمی جک‌ ما مدیرعامل علی‌بابا را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات