دستیار صوتی اپل Siri در نسل جدید اپل تی‌وی وجود خواهد داشت

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
اپل در معرفی اپل تی‌وی جدید از وجود سیری به عنوان کنترل‌کننده‌ی صوتی در این دستگاه خبر داد. بدین ترتیب سیری از این پس در محصولات اپل حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.
تبلیغات

امروز اپل‌تی‌وی یکی از محورهای اصلی کنفرانس اپل بود که از قرار معلوم امکانات بسیاری برای آن اضافه شده است. از سرویس‌های متنوع سرگرمی گرفته تا اضافه‌شدن دستیار صوتی سیری به این دستگاه که امکان کنترل دستگاه از طریق صدا را به شما خواهد داد.

با توجه به بهبودهای صورت گرفته در سیری، این دستیار شخصی اکنون توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد.  آنطور که در کنفرانس اپل گفته شد، ریموت کنترلرهای جدید اپل‌تی‌وی نیز به دکمه‌ی مخصوص سیری مجهز شده‌اند تا بدین ترتیب امکان استفاده سریع و آسان از این قابلیت در همه دستگاه‌های اپل فراهم آید و شما بتوانید با کمک صدا به کنترل تلویزیون و برنامه‌های موجود در اپل‌تی‌وی جدید بپردازید.

اضافه شدن این قابلیت به اپل تی‌وی بدین معناست که اپل قصد دارد از سیری به عنوان یک هسته‌ی اصلی در قلب محصولاتش استفاده کند. درست همانند کاری که رقبای اصلی اپل در این زمینه، یعنی مایکروسافت و گوگل با سرویس‌های صوتی‌شان انجام داده‌اند.

در حال بروزرسانی...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات