پوشش زنده زومیت از مراسم سامسونگ در IFA 2015 [ پایان یافت]

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ معمولا در نمایشگاه IFA توجه زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. این شرکت از ماشین‌های ظرفشویی و یخچال و تلویزیون گرفته تا گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارد. اما پس از معرفی دو گوشی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج+ شاهد معرفی گجت هوشمند دیگری از طرف سامسونگ خواهیم بود؟ پاسخ این سوال مثبت است.
تبلیغات

پیش از اغاز به کار رسمی نمایشگاه، سامسونگ ساعت هوشمند خود با نام Samsung Gear S2 را معرفی کرد. موردی که می‌توان در مورد این ساعت هوشمند به آن‌ اشاره کرد، صفحه نمایش گردی است که با حرکت حلقه‌ای دور آن می‌توان ساعت را کنترل کرد. به علاوه سیستم‌عامل این ساعت هوشمند، تایزن خواهد بود.

همچنین شایعات خبر از معرفی سری جدیدی از خانواده‌ی گلکسی سامسونگ می‌دهند. این سری Galaxy O نام دارد؛ شاید این نام معنای خاصی نیز داشته باشد و گوشی‌های این سری از خانواده ی سامسونگ با اکیولس هماهنگی بیشتری داشته باشند.

به علاوه می‌توان انتظار معرفی هدست‌های Gear VR هماهنگ شده با گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+ را نیز داشت. اما مده تمرکز سامسونگ در این مراسم بر روی اینترنت اشیا و دستاوردهای جدید این کمپانی در این حوزه است. با پوشش زنده زومیت از مراسم اختصاصی سامسونگ در ایفا ۲۰۱۵ همراه شوید.

این صفحه به طور خودکار رفرش می‌شود:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات