پوشش اختصاصی زومیت از نمایشگاه IFA 2015

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه IFA 2015 از امروز در شهر برلین شروع به کار می‌کند. نمایندگان زومیت در محل برگزاری این نمایشگاه مستقر شده‌اند و طی چند روز آینده اخبار و همه اطلاعات مرتبط با این رویداد مهم را پوشش خواهند داد.
تبلیغات

نمایشگاه IFA 2015 طبق روال چند سال‌ گذشته در شهریور ماه و از ۱۳ تا ۱۸ این ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه همواره برای علاقه‌مندان به لوازم الکترونیکی و به خصوص تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند جذابیت خاص خود را داشته است؛ چرا که شرکت‌های بسیاری در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

IFA یا Internationale Funkausstellung Berlin که به معنای نمایشگاه بین‌المللی رادیو برلین است، یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های آلمان به شمار می‌رود. این نمایشگاه کار خود را از سال ۱۹۲۴ آغاز کرده و تا تاریخ ۱۹۳۹ میلادی به صورت سالانه برگزار شده است. از آن تاریخ تا سال ۲۰۰۵ میلادی این نمایشگاه هر دو سال یک بار برگزار می‌شده؛ اما از سال ۲۰۰۵ میلادی به روال گذشته برگشته و به صورت سالانه در ماه سپتامبر (اواسط شهریور ماه) برپا می‌شود. امروزه این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکتریکی و خانگی به حساب می‌آید.

امسال نیز زومیت قوی‌تر از سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و پوشش جامع و اختصاصی از تمامی رویدادهای مرتبط با این نمایشگاه خواهد داشت. مسعود و مهدی یوسف‌نژاد به عنوان نمایندگان زومیت در برلین مستقر شده‌اند و به زودی با اطلاعات و خبرهای اختصاصی به جمع ما می‌پیوندند. پس در طول برگزاری IFA همراه زومیت باشید.

شما می‌توانید از طریق حساب توییتر زومیت و مسعود یوسف‌نژاد از حاشیه نمایشگاه IFA برلین باخبر شوید.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات