پیش‌نمایش سریال Fear the Walking Dead

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
فقط کمتر از دو سه هفته به آغاز پخش سریال فرعی «مردگان متحرک» که «از مردگان متحرک بهراسید» نام دارد، مانده است. در این مقاله سعی کردیم درباره‌ی نگرانی‌ها و خواسته‌هایی که طرفداران از این سریال جدید دارند، صحبت کنیم. همراه زومجی باشید.
تبلیغات

همان موقع که رابرت کرکمن و همکارانش با کمیک‌بوک‌های «مردگان متحرک» قوانین بهم‌ریخته و قواعد از هم پاشیده داستان‌های آخرالزمانیِ زامبی‌محور را سر و سامان دادند و از دل عناصر قدیمی، تازگی بیرون کشیدند و «مردگان متحرک» را تبدیل به منبع قدرتمند مُدرنی برای این سبک داستان‌گویی کردند، می‌دانستیم که سفر ریک گرایمز در جاده‌های تهی و مرده‌ی پایان دنیا، به صفحاتِ رمان‌ها خلاصه نمی‌شود. در حقیقت، این سرآغاز دنیایی بود که تازه فصل برداشت از آن کلید خورده بود. شش فصل نخست سریال تلویزیونی «مردگان متحرک» شاید سال به سال آن جذابیتِ تکان‌دهنده‌ی اولیه‌شان را از دست دادند، اما همیشه با سریالی طرف بودیم و هستیم که اکثر اوقات می‌تواند کنجکاوی‌برانگیز، تنش‌آفرین و بیرون ریزنده‌ی احساس ماجراجویی و خطرپذیری در بیینده باشد. یا در یک کلام، «مردگان متحرک» در این چند سال با استفاده از عنصر توالی و ادامه‌دار بودن تبدیل به نهایت تجربه‌ی مردم از یک دنیای زامبی‌زده‌ی خشن که زامبی‌هایش اولین و آسان‌ترین تهدیدش هستند، شده است. شاید «مردگان متحرک» از تمام پتانسیل‌هایش استفاده نمی‌کند، اما تمامی ما خوب می‌دانیم که زمینِ خشک و آشوب‌زده‌ی کرکمن چه حفره‌ها و داستان‌های نفهته‌ای دارد که هنوز کشف‌نشده و ناگفته رها شده‌اند. «از مردگان متحرک بهراسید»، منهای شاهکار استودیوی بازیسازی تل‌تیل، اولین سریال تلویزیونی فرعی دنیای «مردگان متحرک» محسوب می‌شود و به احتمال زیاد آخرین‌شان نیز نخواهد بود.

برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

Fear the walking dead

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات