ناسا وجود حیات فرازمینی را تلویحا تأیید کرد

شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید بسیاری از افراد بدانند که ناسا در واقع یک سازمان وابسته به ارتش است و قطعاً موارد بسیار محرمانه‌ای دارد که با عموم در میان نمی‌گذارد. اما به نظر می‌رسد اعلام تلویحی وجود شواهد حیات فرازمینی قدمی در مسیر علنی‌کردن وجود این موجودات باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید در سال‌های گذشته افراد بسیاری سعی داشتند تا وجود موجودات فرازمینی را اثبات کنند، اما چون ناسا هیچ وقت آن را تأیید و حمایت نکرده است، این افراد کمتر توانسته‌اند تلاش خود را به نتیجه برسانند. اما به تازگی یکی از مقامات ارشد ناسا پرده از این راز چندین ساله برداشته و وجود موجودات فرازمینی را رسما تایید کرده است.

محقق ارشد ناسا به نام آلن استفن می‌گوید:

در طی دهه‌ی آینده مطمئناً شواهد قوی در مورد وجود حیات فرازمینی بدست خواهیم آورد. شواهد قطعی و فیزیکی نیز در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده کشف خواهند شد. ما به یافتن پاسخ سؤالی که هزاران سال است ذهن مردم را به خود مشغول کرده است، بسیار نزدیک شده‌ایم.

آن‌چه که از سخنان استفن می‌توان برداشت کرد این است که دولت آمریکا به دلایلی نامعلوم وجود این موجودات را تا به امروز علنی نکرده است و علاوه بر این گفته‌های استفن، مرگ مشکوک ویلیام کوپر که قصد داشت هدف ناسا را شفاف‌سازی کند، به شبهات مردم مبنی بر تلاش دولت آمریکا برای مخفی نگه داشتن این پدیده دامن زده بود.

مقاله‌های مرتبط:

    حال که ناسا وجود حیات فرازمینی را تأیید کرده و آن را حتمی می‌داند، به نظر می‌رسد تلاش افرادی که در دهه‌های گذشته سعی داشتند تا این موضوع را برای عموم علنی کنند، بی‌پایه و اساس نبوده است.

    نظر شما چیست؟ چه زمانی شواهد وجود موجودات فرازمینی فاش خواهند شد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات