هدیه کسپرسکی آنلاین به حرفه‌ای ها: گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو، نماینده رسمی کسپرسکی در ایران ، از 27 اردیبهشت تا 9 تیر با برگزاری «جشنواره کسپرسکی برای حرفه‌ای‌ها» به تمام کاربرانی که Kaspersky Total Security خریداری نمایند، بدون قرعه کشی گیفت کارت 10 دلاری و 15 دلاری آیتونز یا گوگل پلی (به انتخاب مشتری) را از کی بازار هدیه می دهد.
تبلیغات

کسپرسکی آنلاین با همکاری کی بازار: فروشگاه نرم افزارهای اورجینال و گیف کارت به کلیه کاربرانی که Kaspersky Total Security را خرید نمایند، بلافاصله پس از خرید این هدیه را تقدیم می کند. کاربران می توانند پس از خرید با مراجعه به صفحه ای که ویژۀ این جشنواره در سایت کی بازار ایجاد شده است، مشخصات خرید خود را وارد نمایند و برای Kaspersky Total Security یک ساله کارت 10 دلاری آیتونز یا گوگل پلی و برای محصول 2 ساله کارت 15 دلاری آیتونز یا گوگل پلی را دریافت نمایند.

kaspersky

جشنواره کسپرسکی برای حرفه ای همزمان در تمام نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین نیز در حال اجراست. برای مشاهده فهرست نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین می توانید به اینجا مراجعه کنید.

شایان ذکر است که تمام افرادی که قبلاً محصولات کسپرسکی را به هر شیوه ای خرید کرده باشند، می توانند همواره از 30 درصد تخفیف در تمدید آنتی ویروسهای خود صرفاً بر روی کسپرسکی آنلاین و از طریق این صفحه بهره مند شوند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات