همین حالا با فستیوال افتتاحیه تاپ سان همراه شوید

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
"تاپ سان" یک فروشگاه اینترنتی است که در آن انواع محصولات جدید و به روز دنیا، با قیمت های فوق العاده عرضه می‌شود.شما می توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را در این وبسایت مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و کارایی مورد نظرتان، مقالات بررسی تخصصی محصولات را مشاهده وقابلیت های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید، تا به راحتی به یک انتخاب ایده آل برسید. همچنین شما می توانید از سرویس ارایه خدمات درب منزل استفاده کرده و از یک خرید آسان آنلاین لذت ببرید.
تبلیغات

کالاهایی که می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید، شامل: انواع لپ تاپ، تبلت، تلفن های همراه، لوازم جانبی و هاردهای اکسترنال است. همچنین درصورت درخواست شما مشتریان عزیز، محصولات فروشگاه تاپ سان را می‌توانید با معتبر ترین گارانتی های موجود در کشور، سفارش دهید.

هچنین به مناسبت جشنواره افتتاح سایت فروشگاه تاپ سان که تا تاریخ 10 خرداد 94 ادامه دارد, می‌توانید با عضویت و خرید از این فروشگاه اینترنتی, محصول مورد نظر خود را بعد از تکمیل فرآیند سفارش, با تحویل رایگان درب منزل دریافت کنید و همچنین در کنار خرید خود، یک کارت هدیه از طرف فروشگاه دریافت کنید. کارت های هدیه شامل یک کارت بیست هزار تومانی برای خرید از صدهزار تومان تا یک میلیون تومان، یک کارت هدیه سی هزار تومانی برای خرید یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان و یک کارت هدیه چهل هزار تومانی برای خریدهای بالاتر از دو میلیون تومان می‌شود.

همین حالا می‌توانید به وبسایت فروشگاه تاپ سان، به آدرس www.topsun.ir مراجعه کرده، و محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنید. پس از عضو شدن در وب سایت فروشگاه، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، تا با ما در فستیوال ویژه افتتاح وب سایت فروشگاه تاپ سان همراه باشید, شاید که این‌بار لذت واقعی خریدآنلاین را با فروشگاه تاپ سان تجربه کنید.

www.Instagram.com/topsun_irwww.Facebook.com/topsundotir

پایان رپورتاژآگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات