موتورسیکلت تمام برقی فیلم ترون 77 هزار دلار فروخته شد

سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۰ فیلم Tron: Legacy اکران شد، در این فیلم یک موتور سیکلت تمام الکتریک منحصر به فردی وجود داشت. حالا یکی از طرفداران این فیلم در مزایده‌ای این موتورسیکلت را خریداری کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز یکشنبه گذشته مزایده‌ای برگزار شد و یکی از طرفداران، موتورسیکلت برقی فیلم ترون را با قیمت  77 هزار دلار خریداری کرد. این مبلغ از قیمت یک خودروی تسلا مدل S بیشتر است. در واقع نسخه خریداری شده نمونه کاملا مشابه مدلی است که در فیلم ترون به کار گرفته شده بود.

البته قیمت‌های پیشنهادی برای خرید این موتورسیکلت بین 25 تا 40 هزار دلار بود، اما در نهایت این موتور تمام برقی که برای Andrews Collection طراحی شده و یکی از جدیدترین نمونه‌های این مجموعه است، توسط RM Sotheby خریداری شد.

براساس جزئیاتی که از این مزایده منتشر شده، موتورسیکلت تمام برقی ترون دارای یک پیشرانه الکتریکی 96 ولت با باتری‌ها لیتیومی و سیستم احتراق کامپیوتری، سیستم دمپر فشرده و برگشتی با تعلیق فنر جلو و تعلیق صلب (سخت) عقب و ترمزهای هیدرولیک در جلو و عقب است.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از خریدار ناشناس این موتورسیکلت منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد طراحی و ساخت این مدل 2011 نیز دقیقا مشابه همان نمونه طراحی شده توسط Parker Brothers choppers و Evolve Motorcycles در همان سال پخش فیلم است. البته شایعاتی وجود دارد که مدل فروخته شده دقیقا همان موتورسیکلت داخل فیلم است.

اما آیا این موتورسیکلت با ارتفاع صندلی 72 سانتی‌متر و طراحی عجیبش می‌تواند در خیابان‌ها تردد کند؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات