زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس؛ «دوران اولتران» تاج پادشاهی را بر سر گذاشت

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
باکس آفیس این هفته با ورود قهرمانان پرافتخار مارول در فیلم Avengers: Age of ultron رنگ و بویی تازه پیدا کرد و بالاخره به سرنشینی فیلم پرفروش «خشمگین ۷» پایان داد. زومجی در مقاله‌ی باکس آفیس این هفته‌ی خود به بررسی دقیق وضعیت فروش فیلم‌ها در سینماهای آمریکا و سراسر دنیا پرداخته است.
تبلیغات

رانندگان بی‌پروای «خشمگین ۷» فقط تا هفته‌ی پیش فرصت داشتند تا در بزرگراهِ خلوتِ باکس‌آفیس گاز بدهند. چون الان دیگر نوبتی هم باشد، نوبت گروهی از ابرقهرمان‌های مختلفی است که هرکدام‌شان به تنهایی یک پا بلاک‌باستر هستند، چه برسد به وقتی که به یکدیگر هم بپیوندند. خب، همان‌طور که انتظار داشتیم، «اونجرز: دورانِ اولتران» به‌طرز آتش‌باری کارش را در سینماهای امریکا و کانادا شروع کرد، اما این وسط، یک سری اتفاقاتِ دور از ذهن باعث شد تا «دوران اولتران» موفق نشود، «بی‌نظیر» ظاهر شود و برای شگفت‌زده کردن‌مان به همان «کم‌نظیر» بودن، اکتفا کند.

«اونجرز: دوران اولتران» این آخر هفته با رقم عظیم ۱۸۷.۷ میلیون دلار، جایگاه اول باکس آفیس را بدست آورد. این رقم دومین-بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ است. حتما می‌پرسید، بزرگ‌ترین افتتاحیه مال کیست؟ بله، جایگاه اول متعلق به فیلم نخست «اونجرز» (۲۰۷.۴ میلیون دلار) است. متاسفانه، «دوران اولتران» موفق نشد این لقب را از برادر بزرگ‌ترش بگیرد.

برای مطالعه‌ی کامل این مطلب به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات