چرا پروژه‌های طراحی گرافیک خود را برون‌سپاری کنیم؟

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همه ما واژه برون‌سپاری را شنیده‌ایم، اما این واژه دقیقا به چه معنا است؟ در واقع، زمانی که یک شرکت، فرد و یا کسب و کار دیگری را برای انجام پروژه خود استخدام می‌کند تا به جای او کار را انجام دهد، به این کار برون‌سپاری گفته می‌شود.
تبلیغات

به جای داشتن یک بخش گرافیک در شرکت و پرداخت مبلغی بیش از بودجه در نظر گرفته شده، شرکت شما ممکن است اقدام به برون‌سپاری کارهای هنری خود به یک شرکت دیگر و یا یک متخصص در زمینه طراحی گرافیک کند. اگر می‌خواهید بروشور و پوستر طراحی کنید، بهتر است به جای استخدام یک طراح تمام وقت، پروژه خود را برون‌سپاری کنید.

برون‌سپاری کاری بسیار هوشمندانه و منبعی ارزشمند است. آیا می‌دانید برون‌سپاری خدمات طراحی و گرافیک چه مزایایی دارد؟

مقرون به صرفه بودن

این تنها دلیل نیست، اما مطمئنا یکی از مزایای اصلی است. در ابتدا هزینه‌های اولیه برون‌سپاری ممکن است گران به نظر برسد، اما شما باید به صورت کلی به این قضیه نگاه کنید. یک طراح فریلنسر می‌تواند قیمت بسیار رقابتی‌تری به شما ارائه دهد.

زمان-کارآمد

شرکت‌ها و سایت‌های برون‌سپاری منابعی بسیار خوبی برای شروع سریع پروژه دارند. پیمانکاران از تخصص کافی برخوردار هستند بنابراین محصول نهایی بسیار سریع تر زمانی که فردی را در شرکت استخدام کرده‌اید به شما تحویل داده خواهد شد. اگر زمانی که شما مشغول تبلیغ، مصاحبه، استخدام و آموزش فرد مناسب هستید، پروژه خود را برون‌سپاری کنید، تمامی کارها بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد و بر روی میز کار خود شما قرار خواهد گرفت.

استرس کمتر

در کاری که تخصص دارید تمرکز کنید. برون‌سپاری پروژه‌ها به شما اجازه می‌دهد تا بر روی آنچه که در آن مهارت دارید تمرکز کنید. به جای اینکه در مقابل یک کامپیوتر بنشینید و اقدام به طراحی یک بروشور کنید، شما می‌توانید با سپردن تمامی کارهای طراحی به یک طراح حرفه‌ای گرافیک، استرس خود را کاهش دهید.

کاهش هزینه‌ها

شرکت‌هایی که سعی می‌کنند همه کارها را خودشان انجام دهند، در نهایت هزینه‌های بیشتری در بهبود، تبلیغات، و توزیع پرداخت خواهند کرد، که همه این هزینه‌ها به مشتریان منتقل می‌شود. تحویل پروژه‌های چاپ یا طراحی وب سایت به یک طراح ماهر، شما را قادر می‌سازد تا هزینه‌ها را کاهش دهید و بتوانید قیمت رقابتی‌تری به مشتریان خود ارائه کنید و سود خود را افزایش دهید.

بهبود کیفیت

برون‌سپاری پروژه‌های طراحی خود به افراد حرفه ای که از تخصص کافی برخوردارند، نتیجه حرفه ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاهش خطرات و ریسک

سرمایه گذاری در هر کسب و کاری خطراتی را به دنبال دارد - نوسانات بازار، رقبا، مقررات دولتی، شرایط اقتصادی، و تغییر همیشگی تکنولوژی و فن آوری. شرکت‌ها و سایت‌های برون‌سپاری مسئولیت رسیدگی به این خطرات را به عهده خواهند گرفت و با توجه به اینکه در حوزه کاری خود از تخصص کافی برخوردار هستند، می‌توانند بهترین تصمیم‌ها را برای جلوگیری از این خطرات بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات