فشفشه، راه‌حلی متفاوت برای دانلودبازها

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم جزو کاربران پرمصرف اینترنت هستید، احتمالا با مشکلاتی نظیر کاهش سرعت (در سرویس‌های نامحدود یا بازه‌های رایگان شبانه) و قیمت بالا (در خرید ترافیک اضافی یا سرویس‌های نامحدود با ترافیک مجاز بالا) روبرو شده‌اید. استفاده از «فشفشه»، راه‌حلی برای این مشکلات است.
تبلیغات

فشفشه، نام بسته‌های متنوع ترافیک حجمی اینترنت با مدت زمان استفاده‌ی محدود است. با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید در مدت مشخص، از حجم بالایی ترافیک بدون افت سرعت و با قیمت مناسب استفاده کنید.

فشفشه به کارتان می‌آید، اگر:

سرعت سرویس‌های نامحدود برایتان مناسب نیست

در شرایط مساوی، معمولا سرعت اینترنت محدود بالاتر از نامحدود است؛ چون برخلاف سرویس‌های نامحدود، در این سرویس‌ها سرعت بالاتر به نفع شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت است. از آن‌جا که فشفشه بر روی سرویس محدود کاربران، فعال می‌شود، هیچ افت سرعتی را شاهد نخواهند بود.

به فکر مدیریت هزینه‌هایتان هستید

قیمت‌ خرید ترافیک اضافی مشخص بوده و بین تمام ارائه‌دهندگان اینترنت پرسرعت نسبتا یکسان است. اما به‌دلیل محدودیت زمانی استفاده، قیمت ترافیک فشفشه تا یک‌پنجم قیمت عادی کم می‌شود. جزئیات این مساله در شکل زیر آمده:

hiweb-table

از سرعت پایین اینترنت در بازه‌های شبانه ناراضی هستید

در بازه‌های رایگان شبانه، به‌علت تمرکز دانلود تعداد زیادی از کاربران در زمانی کوتاه، افت سرعت ایجاد می‌شود. اما از آن‌جا که استفاده‌ی کاربران از ترافیک فشفشه در طول شبانه‌روز پراکنده می‌شود، سرعت کاهش پیدا نمی‌کند.

زمان بازه رایگان شبانه با برنامه‌ روزانه‌تان متناسب نیست

ساعات مشخصِ بازه‌های رایگان شبانه، آزادی عمل کاربران را برای استفاده از اینترنت کاهش می‌دهد. با فعالسازی فشفشه، در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توان ترافیک موجود را مصرف کرد.

مصرف شما همیشه بالا نیست

با توجه به تنوع بسته‌های فشفشه از نظر مدت زمان و حجم مصرفی، نیازهای متفاوت افراد پوشش داده می‌شود. مثلا اگر برای چند روز نیاز به حجم بالای اینترنت داشته باشید، می‌توانید به‌جای خرید یک ماه اینترنت نامحدود یا خرید ترافیک عادی، از بسته‌های فشفشه‌ی چند روزه استفاده کرده و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

فشفشه از نوآوری‌های «های وب» برای حل مشکل سرعت و ترافیک سرویس‌های نامحدود و بازه‌های شبانه است. مشترکین این شرکت می‌توانند با خرید و فعالسازی فشفشه متناسب با نیاز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فشفشه به این صفحه مراجعه کنید یا با شماره تلفن سراسری 1565 تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات