سال نو مبارک

شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را پیدا کردیم تا در خدمت‌تان باشیم و سال نو را این بار در قالبی متفاوت به شما زومیتی‌های عزیز تبریک بگوییم.
تبلیغات

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک‌ها، هزار دستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان‌ها معرفت می‌یابد. نزدیک به پنج سال است که افتخار همراهی شما عزیزان را داریم. یک‌سال دیگر پذیرای حضور گرم و مجازی‌تان شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. در سال ۹۳ تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا کیفیت و تنوع محتوای زومیت را افزایش دهیم و سرویس‌های تازه‌ای را ارائه کنیم. امسال و پیش از تحویل سال نو نیز قصد داریم در قالبی متفاوت سال جدید را تبریک گفته و بهترین آرزوها را برایتان داشته باشیم. سال ۹۳ تمام اعضای زومیت برای بودن در کنار شما و برای عشقشان به تکنولوژی نوشتند.

با انرژی زیاد و شوق بسیار علاقه‌مندیم تا در سال آینده نیز با یکدیگر اتفاقات دنیای تکنولوژی و آی‌تی را رصد کنیم. خوشحالیم که در سالی که گذشت با زومیت همراه بودید و با نظر‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود به ما برای ارائه محتوای بهتر کمک کردید. تیم زومیت در سال ۹۴ با تمرکز، تلاش و دقت بالاتر، اخبار، مقالات، بررسی‌ها و سرویس‌هایی جدیدی را برای شما عزیزان و خوانندگان زومیت با کیفیت بالاتر ارائه خواهد کرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدیو تبریک سال نو زومیت را تماشا کنید:

براساس آمار Google Analytics زومیت در سال ۹۳ آمار و ارقام خیره‌کننده‌ای را رقم زده است. زومیت پذیرای بیش از ۳۹ میلیون ( دقیق:39,529,194) بازدید‌کننده بوده که رشد ۲۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. تعداد صفحات بازدید شده در سال ۹۳ نیز به عدد شگفت‌انگیز 102,352,748 صفحه رسیده است.

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد. سخاوت، سیانت، سربلندی، سروری، سرافرازی و سلامتی که بهترین هفت سین زندگی است را توامان با عاقبت بخیری برای شما و خانواده محترمتان از خداوند منان آرزومندیم.

سال نو مبارک!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات