زومجی: بهترین فیلم های باکس‌آفیس؛ «چپی» درصدر جدول و رکوردشکنی «تک‌تیرانداز امریکایی»

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
علاقه‌مندان به سینما، همواره جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس هالیوود را پیگیری می‌کنند تا ببینند کدام فیلم مورد استقبال سینمادوستان قرار گرفته است. در باکس آفیس پیش رو که زومجی آن را تهیه کرده، شاهد صدرنشینی فیلم نه چندان موفق «چپی» هستیم و از سوی دیگر، «تک تیرانداز آمریکایی»، اثر کلینت ایستوود موفق به رکورد شکنی در بخش فروش بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ شده است.
تبلیغات

این آخرهفته، «چپی» فیلم پلیس‌ آهنی گونه‌ی جدید نیل بلوم‌کمپ، کارگردان فیلم تحسین شده‌ی «منطقه‌ی ۹»، اکران افتتاحی‌اش را آغاز کرد. فروش خانگی «چپی» ظاهرا اصلا خوب نبوده و تنها توانسته ۱۳.۳ میلیون دلار به جیب بزند. با توجه به بودجه‌ی ۴۹ میلیون دلاری فیلم، تهیه‌کنندگان «چپی» حداقل برای برگرداندن سود باید به طرز سنگینی روی فروش آن در سینماهای خارج از امریکا دل خوش کنند.

«چپی» درحالی به صدر جدول رسیده که اگر به جدول چندهفته‌ی گذشته نگاه کنید، متوجه‌ی نکته‌ی جالبی می‌شوید. این که صدر چارت باکس‌آفیس خانگی در هفت‌ تا هشت هفته‌ی گذشته در اختیار فیلم‌هایی با درجه‌بندی بزرگسال (R) بوده است. «تک تیرانداز آمریکایی به تنهایی سه هفته در صدر بوده است. «پنجاه سایه‌ی گری» (Fifty Shades of Grey) دو هفته در صدر بوده و یک هفته «تمرکز» (Focus) و یک هفته هم «چپی» در صدر جای گرفته بوده است.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب و بخش معرفی فیلم‌های برتر باکس‌آفیس، به زومجی مراجعه کنید.

باب اسفنجی

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات