گوگل اپلیکیشن ایمیل Sparrow را از AppStore حذف کرد

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
بعد از خرید کلاینت ایمیل و اپلیکیشن محبوب Sparrow در سال 2012 توسط گوگل، سرانجام این سرویس از روی فروشگاه برنامه Apple حذف شد. برای جزئیات بیشتر در این رابطه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل با خرید اپلیکیشن موفق و محبوب Sparrow در سال 2012 و تصاحب کاربران این شبکه، اکنون به کار این کلاینت ایمیل پایان داده است. گوگل با حذف هر دو نسخه مک و iOS این اپلیکیشن از روی فروشگاه برنامه iOS، از این به بعد تمرکز کامل خود را بر روی اپلیکیشن Inbox by Gmail قرار خواهد داد. 

استارت‌آپ Sparrow در زمان راه اندازی، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد و همین توجه سبب علاقه گوگل به خرید این شرکت شد. بعد از تصاحب این استارت‌آپ توسط گوگل و پشتیبانی کمتر توسعه‌دهندگان از آن، این اپ روندی نزولی را طی کرد.

اپلیکیشن Sparrow، تاکنون نه برای iOS 8 بروزرسانی شده و نه نسخه مک آن بعد از قرار گرفتن در زیر چتر گوگل بروزرسانی شده است. به همین خاطر حذف این اپلیکیشن از روی فروشگاه برنامه Apple جای تعجب چندانی را باقی نمی‌گذارد. همچنین گفتنی‌ است که برخی از توسعه‌دهندگان و افراد اصلی این پروژه برای ساخت اپلیکیشن Inbox by Gmail به گوگل پیوسته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات