با این شلوار، دوچرخه سواری بدون خیس شدن را تجربه کنید

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر اهل دوچرخه سواری هستید و با مشکلات ناشی از خیس شدن لباس یا کیف پولتان در زیر باران دست و پنجه نرم می‌کنید با این شلوار ضد آب آشنا شوید.
تبلیغات

بعید می‌دانم زیر باران بخواهید تجربه‌ی دوچرخه سواری را از ذهن بگذرانید، البته دوچرخه‌سواری تا محل کار هم برای سلامت شما و هم برای محیط زیست خوب است، اما خیس شدن در زیر باران‌های ناگهانی در مسیر رسیدن به محل کار اصلا چیز جالبی نیست. تیمی از کشور دانمارک، شلواری ضد آب برای دوچرخه‌سواران اختراع کرده‌ است. این شلوار از سیستمی استفاده می‌کند که سرعت استفاده از آنها را افزایش داده و درواقع ۷۷.۵ درصد بهبود می‌بخشد.

از بیرون، Legs Jacket مشابه هیچ یک از شلوارهای بارانی دیگر نیست. دو مدل متفاوت وجود دارد، یکی از آنها از مواد ضد آب منظم ساخته شده و دیگری از سیمپاتِکس ساخته شده است. تیم Vear بیان کرده است که مدل منظم برای تمام دوچرخه‌سواران روزانه و کوهنوردان مناسب است، اما مدل سیمپاتکس که گرانتر است برای ورزش‌هایی مانند اسکی و اسنوبورد مناسب است.

هر دو لنگه Legs Jacket تا پایین دارای زیپ است. برخی از شلوارای ضد آب تا نصف از دو طرف دارای زیپ هستند و بعضی‌ها بیشتر تا در مواقع اضطراری بدون در آوردن کفش  بتوان آنها را پوشید، اما مدل Vear به طور کامل از دو سمت دارای  زیپ است و زیپ کل دو سمت را دربرگرفته و در هنگام پوشیدن با کفش به راحتی می‌توان آن را استفاده کرد و از همه مدل‌های قبلی کار کردن با آن راحتر و سریعتر است.

بخش الاستیکی و کششی کمر با نوار وِلکرو بسته شده و زمانی که می‌خواهید شلوار را از پا خارج کنید، به راحتی جدا می‌شود. همان‌طور که این کمپانی کاری کرده است که سرعت پوشیدن و در آوردن شلوار بسیار بالا برود- به طور واضحی تا ۷۷.۵ درصد سریعتر- این شلوار را طوری طراحی کرده‌اند که به راحتی در یک فضای کوچک جای بگیرد.

به تمام درزهای شلوار در مناطق حساس مانند زانوها بسیار توجه شده و محکم شده‌اند. تمام زیپ‌ها YKK هستند و کمپانی مدعی است که تمامی جیب‌ها نیز ضد آب هستند و از این‌رو دیگر تلفن و کیف پول شما در زیر باران خیس نخواهند شد.

در حال حاضر، Vear به دنبال تامین بودجه Legs Jacket در کیک استارتر است و تا کنون ۱۸۴۰۰ دلار از ۲۲۰۰۰ دلار هدف اولیه خود را بدست آورده و هنوز ۴۴ روز زمان دارد. قیمت این شلوار از ۵ دلار شروع شده، اما برای یک Legs Jacket استاندارد به ۹۹ دلار نیاز خواهید داشت. کسانی که مشتاق استفاده از Legs Jacket نوع سیمپاتکس با کیفیت بالا هستند باید حداقل ۱۲۹ دلار برای این کار هزینه کنند.

اگر کمپین تامین مالی موفقیت‌آمیز  باشد، از فوریه سال ۲۰۱۷ این محصول  وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود قیمت خرده‌فروشی آن حدود ۱۵۰ دلار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات