GAME 24، مهمانی بزرگ انویدیا به مناسبت عرضه‌ی کارت گرافیک‌های جدید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
مطالعه 9 دقیقه
شرکت انویدیا به مناسبت عرضه‌ی کارت‌های گرافیک جدید GTX 970 و GTX 980، هفته‌ی گذشته مهمانی بزرگی را در ۷ شهر بزرگ دنیا برگزار کرد که GAME 24 نام داشت. هدف انویدیا از برگزاری این مهمانی‌های بزرگ، به نمایش‌ گذاشتن محصولات جدید خود و همین‌طور در دسترس گذاشتن آن‌ها در سیستم‌های قوی و اجرای بازی‌های جدید برای قدرت‌نمایی محصولاتش است.
تبلیغات

این حرکت بزرگ انویدیا که مخصوص هواداران و گیمرهای PC بود، هفته‌ی گذشته در ۷ شهر بزرگ دنیا برگزار شد که یکی از بزرگ‌ترین مهمانی‌ها در شهر لندن بود که بیشترین تعداد بازدیدکننده را نیز در بر داشت. در زیر تصاویری از این مهمانی بزرگ را خواهید دید و توضیحاتی نیز راجب آن‌ها مطالعه خواهید کرد.

 مهمانی‌های GAME24 در شهرهای لندن، لس‌آنجلس، سائوپائولو، شانگهای، استوکهلم، تایپه و توکیو در ۲۴ ساعت برگزار شد. انویدیا برای این مهمانی‌ها کمپین‌های تبلیغاتی بسیار مفیدی را راه‌اندازی کرده بود که نتیجه‌ی این تبلیغات، در روز برگزاری کاملا مشخص بود. مهمانی شهر لندن در ساختمان قدیمی Truman Brewery واقع در خیابان معروف Brick Lane انجام شد و پیش از شروع، جمعیت زیادی پشت درب‌های بسته انتظار می‌کشیدند تا وارد ساختمان و سالن مهمانی شوند. قبل از این حرکت انویدیا، AMD نیز کمپینی تحت عنوان AMD Red برگزار کرده بود که در این کمپین، تی‌شرت‌های قرمز رنگی که نشان AMD را داشت به هواداران این برند داده می‌شد اما این حرکت در مقابل کار Nvidia اصلا به چشم نمی‌آید. انتظار می‌رفت افرادی با همان لباس‌های قرمز در مهمانی Nvidia دیده شوند اما کمتر از ۱۰ نفر حتی لباس قرمز معمولی و بدون مارک برند AMD نیز نپوشیده بودند.

Nvidia Game24 Event 1

  به محض ورود به سالن برگزاری، چیزی که به چشم می‌آید شبیه به یک کلاب شبانه است، اما بارزترین چیزی که در این مهمانی مشاهده می‌شود،شلوغی آن است ! تعداد قابل توجهی گیمر که در این مهمانی بودند بیش از حد انتظار بود.

Nvidia Game24 Event 2

 انویدیا از تمام فضای موجود در سالن برگزاری برای تبلیغ برند خود بهره برده و به هیچ‌‌وجه فرصتی را از دست نداده. شاید به خاطر یک چنین تبلیغات تاثیرگذاری بوده که مشاهده می‌شده افرادی مجاب شدند تا کارت‌گرافیک جدید انویدیا را هرچه زودتر خریداری کنند.

Nvidia Game24 Event 3

  در مرکز سالن مهمانی، یک دی‌جی و صفحه نمایش بزرگ قابل رویت بود. در طول زمان مهمانی مسابقه‌ای نیز برگزار شد که جایزه‌ی این مسابقه یک دستگاه تبلت انویدیا شیلد برای برنده‌ی خوش شانس این شب بیادماندنی بود.

Nvidia Game24 Event 4
Nvidia Game24 Event 5

 مطمئنا در یک چنین مهمانی باید دستگاه‌های آماده بازی نیز فراهم باشد مگه نه؟ انویدیا در هر گوشه کنار سالن تعداد زیادی بوفه‌های بازی ترتیب داده بود که گیمرها می‌توانستند از آخرین تکنولوژی‌های این شرکت برای اجرای جدیدترین بازی‌های روز دنیا استفاده کنند.

Nvidia Game24 Event 6

 یکی از این بوفه‌ها بازی World of Tanks را اجرا می‌کرد که بر روی آخرین حد تنظیمات گرافیکی قرارداده شده بود. بازی بر روی کارت گرافیک جدید انویدیا منظره‌ای واقعی را ایجاد کرده بود.

Nvidia Game24 Event 7

 یکی دیگر از این بوفه‌ّها، بازی مورد انتظار Dying Light را اجرا می‌کرد. Dying light یک عنوان جهان‌باز اول شخص در ژانر ترس و بقا است که مدتی دیگر به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد اما در مهمانی Game24، گیمرهای خوش‌شانس حاضر در آنجا می‌توانستند این عنوان را قبل از عرضه تجربه کنند.

Nvidia Game24 Event 8

 این مهمانی توسط شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی و همین‌طور قطعه‌ساز پشتیبانی می‌شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ASUS,Gigabyte و MSI برای تامین قطعات کامپیوترها نام برد. اسامی دیگر را نیز در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

Nvidia Game24 Event 9

 یکی از سیستم‌هایی که در این نمایشگاه خودنمایی می‌کرد، مربوط به شرکت خدمات و فروش کامپیوترهای آماده Parvum Systems بود. با این‌که هیچ مشخصات سخت‌افزاری بر روی آن نوشته نشده بود، اما از قاب شیشه‌ای آن می‌شد فهمید که این سیستم مجهز به یک مادربرد گیگابایت Z97MX گیمینگ است که پردازنده‌ی روی آن اینتل Core i7 4790k بود. حافظه‌ی رم این سیستم از برند corsair مدل H80i بود و کارت گرافیک آن، جدیدترین محصول شرکت انویدیا یعنی Maxwell GTX 980 بود که انویدیا به مناسب عرضه‌ی همین کارت گرافیک، این مهمانی‌های بزرگ را ترتیب داده است.

Nvidia Game24 Event 10

 در گوشه‌ای دیگر، بوفه‌هایی دیده می‌شد که بازی Metro Redux را که بازسازی و به نوعی Remaster شده‌ی نسخه‌ی چندسال پیشش است، در آن‌ها اجرا می‌شد. این بازی یکی از عناوینی است که برای اجرای خوب آن، کارت گرافیک و سیستمی بسیار قوی نیاز است.

Nvidia Game24 Event 11

 با این‌که این گردهمایی مخصوص گیمرهای PC بود، اما انویدیا فرصت را غنیمت شمرد و تبلت‌های اندرویدی شیلد خود را نیز به این مهمانی رساند تا گیمرها از آن‌ها استفاده کنند. این تبلت‌ها برای انجام بازی‌های اندرویدی تعبیه شده اما قابلیت استریم کردن بازی‌های PC را نیز از طریق تکنولوژی Nvidia GameStream خواهد داشت.

Nvidia Game24 Event 12

 انویدیا در ساختار خروجی تصویر کارت‌های گرافیکی جدید خود تغییراتی را اعمال کرده تا بتواند از تکنولوژی G-Sync استفاده ببرد. این تکنولوژی که یک چیپ‌ پیشرفته از شرکت انویدیا است، توسط شرکت‌ّهای سازنده‌ی نمایشگر که با انویدیا همکاری دارند، بر روی مدل‌ّهای منتخب سوار می‌شود. این نمایشگرها مخصوص گیمرها و کسانی که کارت‌های گرافیک انویدیا را دارند ساخته شده و باعث می‌شود تعامل بیشتر و کامل‌تری بین نمایشگر و کارت گرافیک اعمال شود. Refresh Rate یا نرخ به‌روزشدن تصویر در نمایشگرهای مجهز به چیپ G-sync به ۱۲۰ تا ۱۴۴ هرتز می‌رسد و در نقطه‌ی مقابل سبب می‌شود تا نرخ فریم بیشتری نیز در بازی‌ها به دست بیاید.

Nvidia Game24 Event 13

 در جایی دیگر، صفحه نمایشی بزرگ دیده می‌شد که مربوط به سیستم‌های آماده شرکت Scan Computers بود و در آن بازی مورد انتظار و معروف Project Cars در حال اجرا بود. سیستمی که بازی سنگین Project Cars را اجرا کرده بود و نمایش‌گر بزرگی را نیز در اختیار داشت، دارای سه کارت گرافیک GTX 980 بود که از تکنولوژی SLI برای اتصال آن‌ها بهره می‌برد. این کارت گرافیک‌ها نیز بر روی مادربرد پرقدرت Rampage V Extreme از سری ROG (Republic of Gamers) برند ایسوس سوار شده بود و قلب تپنده‌ی این کیس پر قدرت، یک پردازشگر اینتل Core i7 5960X است. همچنین چهار حافظه‌ی رم DDR4 نیز در این کیس مشاهده می‌شود.

Nvidia Game24 Event 14
Nvidia Game24 Event 15

 علاوه بر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی کامپیوترهای آماده، تیم‌ها و شرکت‌هایی که به امور اورکلاک مشغول هستند نیز مانند Overclockers UK و PC Specialist نیز در این مهمانی بزرگ با محصولات خود حضور داشتند.

Nvidia Game24 Event 16

 کیس غول آسای PC Specialist دارای دو کارت گرافیک GTX 980 بود که به وسیله‌ی کابل SLI به یکدیگر متصل شده‌اند و بر روی یک مادربرد ایسوس Rampage V Extreme سوار شده اند. پردازنده‌ی این سیستم یک اینتل ۸ هسته‌ای Core i7 5960X است و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم کینگ‌استون هایپرایکس ۳۰۰۰ مگاهرتزی که بر روی آخرین حد تنظیمات قرار گرفته‌اند نیز مشاهده شدند. کل این قطعات در کیس بزرگ Crosair Carbide Air 540 که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قرار گرفته‌اند.

Nvidia Game24 Event 17

 کامپیوتر Overclockers UK از مشخصاتی در بخش پردازنده و کارت گرافیک به مانند همتای خود برخوردار بود اما مادربرد استفاده شده در این سیستم یک ایسوس مدل X99 Deluxe است و ۱۶ گیگابایت حافظه رم Corsair Premium Dominator Platinum نیز در آن گنجانده شده بود. کیس استفاده شده در این سیستم یک Enthoo Primo شرکت Phantek به رنگ سفید است. در تصویر زیر این کامپیوتر در حال اجرای بخش داستانی بازی Watch Dogs است..

Nvidia Game24 Event 18
Nvidia Game24 Event 19

 در آخر نیز به هر بازدیدکننده‌ای که در این مهمانی حضور داشته است، کیسه‌ای با محتوای زیر داده شد.

Nvidia Game24 Event 20

مطمئنا بعد از دیدن این تصاویر، خیلی مشتاق شدید تا در یکی از مهمانی‌های این چنینی شرکت‌های بزرگ صنعت قطعات کامپیوتری حضور داشته باشید. امیدواریم از تماشای تصاویر و متن گزارش لذت برده باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات